چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ ۲۱:۲۱
۰
دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر متاسفانه گوش شنوا ندارد؛

آیا ماه‌ها کار کنی و حقوق نگیری، می‌توانی زندگی کنی؟

کارکنان شرکتی بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی ایرانشه از عدم پرداخت حقوق و معوقات، بیمه خود بسیار ابراز گلایه دارند و از مسئولان خواستار پیگیری این مشکل هستند.
آیا ماه‌ها کار کنی و حقوق نگیری، می‌توانی زندگی کنی؟











به گزارش پهره؛ حدود هزار و ۷۰۰ نفر از پرسنل شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، سه ماه حقوق نگرفتند و با توجه به شرایطی معیشتی کنونی از مسئولان خواستار پیگیری این معضل هستند که فکری اساسی برای حل این مشکل بیندیشند.

عدم پرداخت حقوق به موقع منصفانه نیست 

در این راستا یکی از نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: ماه‌ها زندگی کردن بدون حقوق می‌دانید یعنی چه؟ ای کاش مدیران و مسئولان یک ماه حقوق دریافت نمی‌کردند تا شرایط زندگی ما قشر ضعیف را شاید درک کنند.

وی افزود: متاسفانه مسئولان این دانشگاه در دوره‌های مختلف ما کارکنان شرکتی را به هیج عنوان درک نمی‌کنند و اگر گلایه‌ای هم داشته باشیم به راحتی می‌گویند در این شرایط برو دنبال یک کار دیگر، ایا این انصاف است. 

این پرسنل شرکتی ادامه داد: ما مستاجر هستیم و حداقل حقوق را دریافت می‌کنیم و متاسفانه هیچ پس‌اندازی نداریم و سه ماه‌ عدم دریافت حقوق همه‌ ما را در مضیقه قرار داده است.

وی اضافه کرد: جدا از تعویق حقوق، بیمه درمانی کارکنان شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با مشکل روبرو شده و همه خدمات درمانی خود را به صورت آزاد پرداخت می‌کنیم آیا این عادلانه است.



مشکلات بیمه و مطالبات نیروهای شرکتی مرتفع می‌شود 

در این راستا صالح الدین بویا در گفتگو با خبرنگار پهره از انعقاد قرارداد جدید با پیمانکار نیروهای شرکتی خبر داد و بیان کرد: پس از برگزاری ۴ دور مناقصه و به‌علت پاره‌ای از مشکلات وضعیت بیمه و پرداخت مطالبات پرسنل شرکتی دانشگاه با مشکل مواجه شده بود که با پیگیری شبانه‌روزی و با در نظرگرفتن منافع پرسنل قرارداد همکاری جدید با شرکت پیمانکار منعقد شد.

 وی افزود: با انعقاد این قرارداد حق بیمه پرسنل از ابتدای سال به بیمه تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد و همچنین فرآیند تسویه مطالبات عقب مانده پرسنل در اسرع وقت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: نیروهای زحمتکش و توانمند دانشگاه از ابتدای سال تاکنون متحمل فشار مالی و مشکلات فراوانی شدند و امیدواریم با انعقاد قرارداد جدید شرکت پیمانکار و حمایت مدیران دانشگاه و وزارت بهداشت، نظم مالی در پرداخت حقوق و مطالبات برقرار شود.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430551
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *