يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ۰۰:۴۵
۰
به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

مدرسه ۸ کلاسه سرزه در ایرانشهر افتتاح شد

استاندار سیستان و بلوچستان از افتتاح مدرسه۸ کلاسه سرزه در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
مدرسه ۸ کلاسه سرزه در ایرانشهر افتتاح شد








به گزارش پایگاه خبری پهره به مناسبت هفته دولت مدرسه ۸ کلاسه سرزه شهرستان ایرانشهر با حضور استاندار سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

در حاشیه این افتتاح محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان مهم‌ترین سرمایه های ایران عزیز هستند  که در زمینه ارتقاء پوشش تحصیلی و برخورداری همه از شرایط آموزشی یکسان، باید تلاش شود.

وی افزود: باید کوشید آینده سازان میهن اسلامی که مهم‌ترین داشته های نظام اسلامی هستند در جای جای سیستان‌وبلوچستان از شرایط تحصیلی مساعدی برخودار باشند. 

این مقام مسئول تصریح کرد: فرزندان ایران اسلامی باید تلاش کنند تا قله های دانش و دانایی را فتح کنند، تا پرچم ایران عزیز در همه  عرصه های علمی، فناوری و تکنولوژی در حال اهتزاز باشد.

در ادامه مهرداد جهاندیده فرماندار شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: مدرسه ۸ کلاسه در روستای سرزه این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 وی افزود: این آموزشگاه با هدف برخورداری دانش آموزان از فضای آموزشی استاندارد در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۴۸۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان با همت خیر نیک اندیش غلامحسین مطهری و با مشارکت اداره کل نوسازی برای دانش آموزان سرزه ساخته شده است.

این مسئول ادامه داد: این پروژه خیرساز با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430631
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *