سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۳۲
۰
به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

برگزاری یادواره شهدا دفاع مقدس در شهرستان مهرستان

یادواره شهدا دفاع مقدس در شهرستان مهرستان برگزار شد.
برگزاری یادواره شهدا دفاع مقدس در شهرستان مهرستان




 


به گزارش پهره یادواره شهید عبدالصمد اربابی از شهدای دوران دفاع مقدس روستای کهن مگار حوزه بخش مرکزی شهرستان مهرستان برگزار شد.

در این مراسم اسحاق هاشمزهی بخشدار بخش مرکزی شهرستان مهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: یادواره شهید توسط مردم روستا و پایگاه بسیج شهید وطن خواه در محل زادگاه این بزرگوار و مسجد با استقبال پرشور مردم شهید پرور برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان وحدت را یکی از دستاوردهای دفاع مقدس دانست و بیان کرد: شهید عبدالصمد اربابی یکی از شهدای اهل‌سنت و قوم غیور بلوچ در این نقطه صفر مرزی در دوران دفاع مقدس حضور داشته که جان خود را تقدیم وطن کرده و این نمونه بارزی از وحدت است.

مولوی عبدالغنی حسینی امام جمعه موقت کهن مگار در این مراسم بیان کرد: اهل‌سنت و قوم بلوچ در کنار‌ همه اقوام، ادیان و مذاهب همیشه برای دفاع از کیان وطن در صحنه حاضر بوده و شهید عبدالصمد اربابی به عنوان چراغ راه مردم و روستا و آبرو و افتخار محله است.

 وی افزود: ما قدر دان خون پاک این شهید و همه شهدای ایران عزیز هستیم.

گفتنی است؛ در پایان زندگی نامه شهید توسط سید شریف احمدحسینی از معتمدین روستا قرائت و لوح سپاس به خانواده شهید اهدا شد و مردم و مسؤلین نماز مغرب را به صورت وحدت خواندند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430643
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *