پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۳۴
۰
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

بیمارستان امید مهرستان بیماران را رایگان ویزیت کرد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان مهرستان گفت: تعداد ۱۴۰ نفر بیمار توسط پزشکان متخصص و عمومی در این بیمارستان به صورت رایگان ویزیت شدند.
بیمارستان امید مهرستان بیماران را رایگان ویزیت کرد




به گزارش پهره به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیمارستان امید مهرستان با همکاری معاونت بهداشت و درمان سپاه جهت رفاه حال بیماران ویزیت رایگان انجام داد.

در این راستا علیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت این هفته با همکاری مرکز بهداشت و درمان شهرستان مهرستان جهت رفاه حال بیماران در بیمارستان امید ویزیت رایگان برپا کردیم.

وی ادامه داد: جهادگران عرصه سلامت در دوران سیاه کرونا برای نجات هموطنان همچون همرزمان خود در ۸سال دفاع مقدس جهادی عمل کردند و خیلی ها در این جنگ نابرابری جانشان را از دست دادند و ما قدردان رشادتهای آنها هستیم.

 ادریس سندکزهی رئیس مرکز بهداشت و درمان و مسول کمیته سلامت ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس پزشکان و کادر درمان همرزمان مدافعان وطن بودند و دوشادوش آنها جانفدایی کردن و اکنون ما باید آنها را الگوی خود برای خدمت جهادی به مردم عزیز ایران قرار دهیم.

وی افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس در سه بخش بیرک، آشار و مرکزی ویزیت رایگان برنامه‌ریزی کردیم که امروز در بیمارستان امید با همکاری معاونت‌ بهداشت و درمان سپاه برپا شد که تعداد ۱۴۰ نفر بیمار توسط پزشکان متخصص و عمومی در این بیمارستان به صورت رایگان ویزیت شدند.

گفتنی است؛ درپایان دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مسول کمیته سلامت با پرسنل بیمارستان ديدار داشتند و از ساختمان ضلع غربی که در حال ساخت است بازدید کردند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430657
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *