جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ۲۰:۵۱
۰
در جلسه آغاز به کار چهارمین دانشکده علوم پزشکی در سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

استقرار دانشکده علوم پزشکی چابهار مطالبه مهم مردم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر گفت: استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار می‌تواند سبب ارتقاء خدمات رسانی سلامت در این منطقه از استان شود.
استقرار دانشکده علوم پزشکی چابهار مطالبه مهم مردم
به گزارش پایگاه خبری پهره صالح الدین بویا رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر در جلسه معارفه ایرج ضاربان به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار صورت گرفت، ضمن تشکر از پیگیری های همه مسئولین دخیل در تحقق استقرار دانشکده علوم پزشکی چابهار بیان کرد: بدون تردید سلامت و امنیت دو مقوله مهم در کیفیت زندگی افراد است.

وی افزود: با توجه به گستردگی وسعت جنوب سیستان‌وبلوچستان خدمات رسانی با مشکل مواجه شده بود و استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار می‌تواند سبب ارتقاء خدمات رسانی سلامت در این منطقه از استان شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: انتصاب ضاربان با سابقه مدیریتی درخشان و تجربه ی کارگشا مایه مسرت و خوشحالی است و امیدواریم با مدیریت این مدیر شاهد خدمات ارزنده در حوزه سلامت به مردم باشیم.

در ادامه جلسه عبدالناصر درخشان نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما به عنوان نمایندگان مجلس موظف به پیگیری خواسته عامه مردم هستیم و استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار یکی از مطالبات مهم مردم جنوب استان بوده چرا که گستردگی حوزه تحت پوشش دانشگاه نوپای ایرانشهر در کنار عمق محرومیت سبب کاهش بازدهی خدمات سلامت می شد.

وی افزود: با استقرار این دانشکده محرومیت زدایی در حوزه بهداشت با سرعت بیشتری صورت می پذیرد.

معین الدین سعیدی، نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی در این جلسه بیان کرد: این اتفاق خجسته، هدیه ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و وجود بویا به عنوان مدیر دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر فرصتی ارزشمند برای بهداشت و درمان استان است.

وی افزود: زحمات وی و همکاران پرتلاش ایشان بویژه در بحث استقرار دانشکده علوم پزشکی چابهار شایسته ستایش است.

وی افزود: استقرار دانشکده علوم پزشکی چابهار به عنوان مطالبه به حق و به جای عامه مردم اتفاق بسیار ارزشمندی است اما این اتفاق مثبت نقطه آغاز و شروع است.

سعیدی ادامه داد: نیاز است همه اقشار از مردم تا مسئولین دست در دست هم نهاده و با همدلی این نهال را به درختی تنومند و مثمر تبدیل کنیم.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430707
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *