يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۵۱
۰
به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج؛

جشنواره اسوه در زاهدان آغاز به کارکرد

جشنواره اسوه روز شنبه، پانزدهم مهرماه سال جاری با حضور پایگاه‌های مقاومت بسیج زاهدان شروع به کارکرد.
جشنواره اسوه در زاهدان آغاز به کارکرد
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از زاهدنیوز، عصر امروز سردار احمد شفائی در آیین افتتاح جشنواره اسوه بیان کرد: در این نمایشگاه آنچه به نمایش گذاشته شد حاصل زحمات حدود ۳۰۰ پایگاه طی یک سال است، از این تعداد ۲۲ پایگاه اعمم از پایگاه‌های خواهر و برادر به‌عنوان اسوه انتخاب شدند.
 
وی ادامه داد: پایگاه‌های منتخب اقدامات بسیار مطلوبی ارائه دادند که قابل‌تعمیم به سایر پایگاه‌های زاهدان، استان و برخی اقدامات قابل‌تعمیم به پایگاه‌های مقاومت کشور است.
 
فرمانده سپاه سلمان استان تشریح کرد: در عرصه‌های علمی افتخارات بسیار ارزشمندی داشتند، در حوزه اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی در مباحث فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شاهد اقدامات مبتکرانه بسیار ارزشمندی بودیم.
 
وی افزود: برداشت و برآورد می‌شود که مجموعه فعالیت‌های که در پایگاه‌های مقاومت بسیج اتفاق می‌افتد بسیار باارزش و قابل‌تقدیر است که به فضل الهی همین حرکت را با شتاب بیشتری ادامه دهیم.
 
شفائی تصریح کرد: باید بافرهنگ سازی کار، تلاش و اقدامات مبتکرانه شاهد رفع مسائل و مشکلات در سطح استان باشیم هم مباحث معیشتی و هم مباحث اقتصادی با تفکر بسیجی می‌توان به سرانجام خوب رسید.
 
وی مطرح کرد: در حوزه‌های علمی بسیار اقدامات ارزشمندی صورت‌گرفته و سایر موضوعاتی که می‌تواند بر محور بسیج و تفکر بسیجی محور سایر اقدامات باشد امید داریم شاهد اقدامات بسیار مطلوبی در همه عرصه به فضل الهی باشیم.
 
در جشنواره اسوه پایگاه‌هایی مقاومت بسیج توانمندی خود را پای‌کار آوردند
 
محمدرضا نخعی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان بیان کرد: مطابق هر سال که در هفته دفاع مقدس جشنواره اسوه در سطح نواحی مقاومت برگزار می‌شده است امسال این جشنواره در سطح زاهدان با کمی تأخیر باتوجه‌به حجم برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد.
 
وی ادامه داد: در این نمایشگاه حوزه‌های و پایگاه‌های مقاومت توانمندی خود را پای‌کار آوردند و غرفه‌های خود را جهت بازدید آماده کردند و در این جشنواره عمده فعالیت‌های پایگاه مقاومت بسیج در مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... به‌صورت خالصانه ارائه شده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان در پایان تصریح کرد: این اخلاص در عمل منشأ خیروبرکت در سطح استان هست جشنواره اسوه فرصتی برای ارائه خدمات و عرضه توانمندی‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج به مردم است.
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcj8xevmuqemtz.fsfu.html
 
کد مطلب: 430720
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *