يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۴
۰
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

ارتباط و تعامل با اولیا و خانواده‌ها توسعه یابد

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ارتباط و تعامل با اولیا و خانواده‌ها را توسعه دهیم و از بستر انجمن‌ اولیا و مربیان در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت و برنامه‌های جاری و ساری مدرسه بهره‌گیری شود.
ارتباط و تعامل با اولیا و خانواده‌ها توسعه یابد
به گزارش پایگاه خبری پره به نقل از عصرهامون، حسن بروشکی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران مدارس خاص زاهدان اظهار کرد: با هدف تقویت روحیه و افزایش انگیزه دانش آموزان برای حضوری پر انرژی و مصمم در کلاس‌های درس، فرصت های اردویی و تفریحی هم برای معلمان و هم برای فرزندان ایجاد کرده و فضایی صمیمی و دوستانه در مدارس داشته باشید.
 
وی مدیر موفق در شاخص‌های مختلف را مدیری عنوان کرد که بصورت میدانی، در کف کلاس و در بطن کار حضور موثر داشته و با تمام توان بدنبال پیاده کردن اهداف نظام آموزشی باشد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: سعی کنید با اختیاراتی که قانون و آیین نامه اجرایی مدارس به شما اعطا شده در راستای توانمندسازی و به روز بودن دانش معلمان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی گام بردارید تا نتیجه کار دوچندان شود.
 
وی ادامه داد: در فضای کلاس و مدرسه، موضوع تربیت دینی و اسلامی دانش آموزان را در کنار کار آموزش به موازات هم پیش ببرید و برای پرورش فرزندانی با شخصیتی همه بعدی تلاش کنیم.
 
بروشکی بیان کرد: امروز بیش از گذشته دانش آموزان با تکنولوژی و تغییرات جهانی همراه شده‌اند و این نیاز آنان در فضای مدرسه نیز باید تامین شود و شنونده مطالبات و خواسته های فرزندان باشیم.
 
وی گفت: اهمیت و ارزش شورای معلمان مدرسه را به عنوان یک ظرفیت و بستری برای تبادل افکار، اندیشه‌ها، نظرات و تجارب مهم قلمداد کرده و از این فرصت برای حل مشکلات احتمالی دانش‌آموزان استفاده صحیح کنیم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل با اولیا و خانواده‌ها را توسعه دهیم و از بستر انجمن‌ اولیا و مربیان در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت و برنامه‌های جاری و ساری مدرسه بهره‌گیری کنید.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430729
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *