شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۴۲
۰

دستگیره قاتل شهروند مهرستانی در ایرانشهر

فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل متواری در کمتر از یک هفته که شهروند مهرستانی را به قتل رسانده بودند، در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
دستگیره قاتل شهروند مهرستانی در ایرانشهر
به گزارش پهره سردار  دوستعلی جلیلیان بیان داشت: در پی گزارش ماموران انتظامی شهرستان مهرستان و نیابت واصله از بازپرسی ویژه قتل دادسرای عمومی مبنی بر دستگیری قاتلان متواری که در چهاردهم مهرماه سال جاری در شهرستان مهرستان احدی از شهروندان را به قتل رسانده اند، در حوالی شهرستان ایرانشهر مخفی شده در دستور کار کارگاهان پلیس شهرستان ایرانشهر قرار گرفت.
 
 وی با اشاره به بررسی دقیق پرونده، افزود: ماموران پلیس تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم آغاز کردند که با انجام اقدامات تخصصی توانستند محل اختفا قتل را شناسایی و تحت کنترل نامحسوس قرار دهند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پس از شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر، طی یک عملیات ضربتی در کمتر از یک هفته دستگیر کردند.

🔹سردار "جلیلیان" در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به قتل شهروند مهرستانی به دلیل اختلافات برای زمین فوتبال اعتراف کردند.
کد مطلب: 430769