شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۳
۰

بررسی مشکلات مسکن طلاب جنوب سیستان و بلوچستان

جلسه بررسی مشکلات مسکن طلاب جنوب استان با حضور امام جمعه شهرستان ایرانشهر و مدیران کل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان و راه و شهرسازی جنوب استان برگزار شد.
بررسی مشکلات مسکن طلاب جنوب سیستان و بلوچستان
به گزارش پهره به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات استان سیستان و بلوچستان، جلسه بررسی مشکلات مسکن طلاب جنوب استان با حضور حجج اسلام مهدی نژاد مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان و بزمانی امام جمعه شهرستان ایرانشهر و مهندس امیریان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و پیگیری امام جمعه شهرستان ایرانشهر و همکاری مجموعه راه و شهرسازی جنوب استان، با اشاره به طولانی شدن روند امضاء قرارداد های زمین و واگذاری آن به طلاب و لزوم تسریع در این امر، افزود: با توجه به شرایط شهرستان ایرانشهر و ملاحظه ابعاد مختلف انتظار می رود واگذاری اراضی به متقاضیان در نقاط مطلوب باشد.
وی، بایادآوری افزایش هزینه های ساخت و ساز، گفت: انتظار می رود؛ قراردادهای واگذاری نهایتا ظرف یک ماه آینده به امضای طرفین برسد، که هرچه زودتر عملیات ساخت از سوی متقاضیان آغاز شود.
همچنین در ادامه این جلسه جناب مهندس امیریان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان ضمن تقدیر از پیگیری های مرکز خدمات حوزه علمیه، افزود: تمام تلاش خود را برای تسریع مراحل واگذاری زمین به متقاضیان بکار خواهد برد.
شایان ذکر است، برگزاری جلسه با تعدادی از متقاضیان پروژه از دیگر برنامه های مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان در سفر یک روزه به شهرستان ایرانشهر بود.
کد مطلب: 430778
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *