سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ۱۵:۲۲
۰
در یادواره شهدای دانش‌آموز ایرانشهر؛

اوج خباثت‌ها و رذالت‌های رژیم صهیونیستی به درازا نخواهد کشید

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: همه می‌دانند اوج خباثت‌ها و رذالت‌های رژیم صهیونیستی به درازا نخواهد کشید و در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد رسوایی بیش از گذشته این ظالمان عالم و اتفاق مهم عالم پیروزی اسلام بر کفر باشیم.    
اوج خباثت‌ها و رذالت‌های رژیم صهیونیستی به درازا نخواهد کشید

 
 
 
 
به گزارش پهره حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان ایرانشهر که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شده بود، بیان کرد: نام و یاد امام راحل را گرامی می‌داریم که فرهنگ شهید و شهادت را به وجود آوردند و اگر تلاش و مجاهدت آن بزرگوار نبود شاهد این فضای معنوی و روحانی برای تمامی اقشار و خصوصاً قشر دانش‌آموز نبودیم.
 
 وی افزود: در حقیقت شهید حسین فهمیده دانش‌آموزی از شکل و جنس این دانش‌آموزان بود که بر اساس آن تکلیفی که بر دوش خود حس می‌کرد در آن فضای روحانی و معنوی قرار گرفت و بصیرت دینی را در انجام‌وظیفه خود دانست.
 
 این خطیب جمعه تصریح کرد: امروزه دانش‌آموزان در کانون و موردتوجه دشمنان قرار گرفتند که با توجهی که دشمن به ما دارد البته دچار خطای محاسباتی نشویم و دانش‌آموزی که مثل شهید حسین فهمیده بوده طبیعتاً وظیفه خودش را بهتر می‌داند و اهدافی که انقلاب اسلامی برای ما طراحی کرده را بهتر می‌داند، پس در این شرایط همچون همیشه پیروز میدان نبرد با دشمن خواهیم بود.
 
 وی اضافه کرد: امروز شما در غزه این مسائل را مشاهده می‌کنید و به‌نوعی شاهد مطلب بسیار مهم تمدنی هستید و می‌دانید دانش‌آموز ما بصیر است و می‌داند اتفاقاتی که رقم می‌خورد نشان‌دهنده این بوده که دشمن نفس‌های آخرش را می‌کشد و تمدن غربی رو به افول است.
 
 حجت‌الاسلام بزمانی ادامه داد: لذا دانش‌آموز ما در این مبنا زمانی وظیفه خودش را باید خوب بداند که یک روزی این دنیا به این سمتی می‌رفت که دوقطبی شود و شاهد بحث زورگویی تمدن غربی به سرکردگی آمریکا بودیم؛ اما امروز شما می‌بینید در درگیری جدیدی که در غزه اتفاق افتاد یک ندای جدیدی را در عالم می‌شنویم و آن هم نقش‌آفرینی اسلام و مسلمین است.
 
 وی اضافه کرد: این ظهور و بروز نظام جدیدی در دنیا با نقش‌آفرینی مسلمین به برکت مجاهدت و تلاش انسان‌هایی مثل شهید حسین فهمیده‌ها است که امروز هم مثل آنها حضور دارند.
 
 امام‌جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: در اینجا باید دریافت کنیم این پیام‌ها را همان مجاهدت‌ها و رشادت‌ها ما را به اینجا رسانده که دانش‌آموز ما نقش‌آفرینی تمدن و اسلام و مسلمین را در جهان شاهد باشد.
 
 در ادامه مراسم سراسر احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: اولاً مفتخر هستیم و به جهان اسلام و آزادی‌خواهان عالم که مجاهدانی دارند که با قدمت بلندشان توانستند یک ارتش رژیم منحوس صهیونیست را به خاک مذلت بکشانند تبریک عرض کنیم.
 
 وی افزود: در واقع رژیم صهیونیستی مدعی شکست‌ناپذیری است و رژیمی است که در طول حیات ننگینش از هیچ جنایتی ابایی نداشته و پیوسته بر طبل ظلم و جور می‌کوبد و برای اولین‌بار به دست مجاهدین فلسطین زمین‌گیر شد و اکنون اقدامات نامناسبی را بعد از طوفان الاقصی در دستور کار خود قرار داده تا این شکست خود را پوشش دهد.
 
 وی افزود: رژیم جنایت‌کار صهیونیستی غریب به ۱۰ هزار انسان بی‌دفاع را به خاک و خون کشیده و بیش از ۲۰ هزار که بیشتر کودک و نوجوانان هستند مجروح کرده و قریب ۲۰ هزار نفر را بی‌خانمان کردند و آن‌قدر بی‌حیا و بی‌شرم هستند که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های انسانی خودشان به دنبال این هستند که جای شهدا و جلاد را تغییر بدهند و در واقع به دنبال آن هستند که آن آدم ملعون و کودکش در این چند روز گفته است که ارتش ما دقیقاً طبق موازین بین‌المللی عمل کرده و خلاف آن عمل‌نکرده است و آن ملعون مدعی می‌شود که آن آماری که فلسطین اعلام می‌کند آمار واقعی نیست. 
 
 این مقام مسئول با اشاره به ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی خاطرنشان کرد: معلمین و دانش‌آموزان ما در مورد این مهم اهتمام کامل را داشته باشند و در حقیقت آنهایی که ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند که این میدان را به این شیوه مدیریت کرده‌اند و همه می‌دانند این اوج خباثت‌ها و رذالت‌ها به درازا نخواهد کشید و در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد رسوایی بیش از گذشته این ظالمان عالم و اتفاق مهم عالم پیروزی اسلام بر کفر باشیم.
 
 همچنین حسین بامری، رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان ایرانشهر بیان کرد: یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، وطن و امنیت را گرامی می‌داریم.

 
وی افزود: همچنین جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل را درباره مردم غزه محکوم می‌کنیم از طرفی جوانان و کودکان و دانش‌آموزان امروز بی‌پناه هستند و از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند و همگان با حضور در صحنه مجازی، واقعی نهایت همبستگی خودشان را با مردم غزه داشته باشند.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 430921
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *