شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۰۰
۰
یادداشت؛

تروریست‌هایی که قلم‌به‌دست شده‌اند

گروهک تروریستی جیش الظلم طی یک اقدام مضحکانه و با انتشار یادداشتی مملو از ادبیات ثقیل و پوپولیستی تلاش نمود اقدامات تروریستی و سرشار از خشونت خود را در راستای حقوق بشر جلوه دهد.
تروریست‌هایی که قلم‌به‌دست شده‌اند
 به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از «عصرهامون»، این گروهک در ابتدای این یادداشت، جمهوری اسلامی را متهم به دشمن‌تراشی خارجی می‌کند و به‌گونه‌ای جلوه می‌دهد که نظام با دشمن سازی به دنبال القای ترس در جامعه است؛ این ادعای مضحک در حالی مطرح شده که هنوز به پایان هفته‌ای نرسیدیم که آنان ۱۲ نفر از فرزندان این مرزوبوم را با قصاوت تمام به خاک و خون کشیده‌اند.
 
 همچنین آنان طی سالیان گذشته با تکفیر دشمنان خود و نسبت‌دادن آنان به رافضی، کافر، صفوی و... کشتار و ریختن خون انسان‌های بی‌گناه را برای خود حلال کرده بودند؛ این جماعت فرزندان این مملکت را با اقدامات کور تروریستی به شهادت می‌رسانند و این اقدامات خود را در راستای اعتقادات مذهبی خود می‌دانند.
 
 این جماعت صرفاً تروریست که از ابتدای حرکت خود جان صدها انسان بی‌گناه شامل نوزاد، کودک، زن و مرد را در کارنامه خود دارند جمهوری اسلامی را که بزرگ‌ترین قربانی تروریسم با بیش از ۱۷ هزار قربانی ترور در جهان است متهم به تروریست جلوه‌دادن آنان از طریق پروپاگاندای رسانه‌ای می‌کند؛ این جماعت با وقاحت تمام خود را میراث‌دار عبدالمالک ریگی جانی می‌دانند و با اقدامات کور تروریستی جان مردمان این سرزمین را بر زمین می‌ریزند و از طرف دیگر مدعی حقوق بشر شده‌اند.
 
 این تروریست‌های کوردل مدعی شده‌اند که جمهوری اسلامی بلوچ‌ها را ناقض حقوق بشر معرفی کرده؛ این ادعا در حالی مطرح شده است که جمهوری اسلامی همواره به همه اقوام به‌خصوص قوم بلوچ نگاه مثبت داشته و همواره شعار وحدت را سر داده است؛ عالی‌ترین مقام جمهوری اسلامی همواره در معرفی قوم بلوچ از آنان به نیکی یاد برده و آنان را مهمان‌نواز و وفادار خوانده است.
 
 همچنین این گروهک در ادامه یادداشت خود به معرفی ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان پرداخته و مدعی شده‌اند جمهوری اسلامی مانع پیشرفت این استان شده است؛ این در حالی است که این استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی شاخص‌ها رشدی چندبرابری و بسیار سریع داشته است. امروزه شمال تا جنوب استان کارگاه‌های آبادانی و سازندگی است و تمایل پیشرفت سیستان و بلوچستان در میان مسئولین جمهوری اسلامی بر همگان عیان است و توسعه استان با سرعت در حال افزایش است.
 
 جالب است گروهی که خود با اقدامات تروریستی و ایجاد ناامنی باعث کندشدن توسعه استان شده‌اند، جمهوری اسلامی را مانع پیشرفت این استان می‌دانند؛ آنان مهندسان راه‌آهن، گاز، راه و... را می‌ربایند و مدعی عدم توسعه هستند. نظام را تهدید به مقابله با بندر چابهار می‌کنند و مدعی عدم توجه به بندر اقیانوسی کشور هستند. مولفه‌های اشتغال استان را پایین می‌دانند؛ ولی سرمایه‌گذاران را تهدید و ارعاب کرده و فراری می‌دهند.
 
 مضحک و خنده‌دار است که این گروهک تروریستی همه این موارد را مطرح کرده تا به جنایات خود مشروعیت و آنان را دفاع از حق خود معرفی کند فارغ از این که حتی مردمان بلوچ هم از اقدامات آنان ابراز انزجار دارند.
بیان موارد زیر نیز خالی‌ازلطف نیست:
 
 ۱- اقدامات کور تروریستی و به خاک و خون کشیدن فرزندان این مملکت دفاع از حقوق خود نیست و این واقعیت تروریست در تمامی ادبیات جهان است و نمی‌شود با بیان کلماتی زیبا این جنایات را زینت بخشید.
 
 ۲- گروهک تروریستی جیش الظلم وارث عبدالمالک ریگی جنایت‌کار است و این مطلب را نیز بارها اعضای آن اعلام کرده‌اند؛ ازاین‌رو نمی‌توان هم مدعی حقوق بشر بود و هم با ادعای تکفیر و رافضی خواندن مردم ایران یا مخبر دانستن همراهان نظام آنان را به قتل رساند.
 
 ۳- یقیناً این یادداشت مضحک منتشر شده در راستای توجیه اقدام تروریستی آنان پس از محکومیت جوامع بشری است وگرنه ملت ایران هنوز داغدار فرزندان خود هستند که در شهرستان راسک شهید شدند.
 
 ۴- گروهک تروریستی جیش الظلم اگر با نگاه مذهبی و اعتقادی قدم بر نمی‌دارد و با نیت احقاق حقوق بشر حرکت می‌کند پس چرا مخالفین خود را تکفیر کرده و کشته‌شدگان خود را شهید معرفی می‌کند.
 
 ۵- در تعریف تروریسم آمده که تروریسم استفاده غیرقانونی از زور و ارعاب برای رسیدن به اهداف سیاسی است که این دقیقاً همین کاری است که این گروهک با مردم عزیز ما کرده است. ما هنوز یادمان نرفته است که در تاسوعای حسینی چابهار مردم بی‌گناه به‌خصوص طفل چندماهه به شهادت رسید؛ ما هنوز شهدای مظلوم پیشین را که در بین آنان کودک ۳ساله بلوچ بود فراموش نکرده‌ایم؛ ما جنایت تاسوکی را فراموش نمی‌کنیم.

۶- جیش الظلم یک سازمان مردم‌نهاد نیست؛ بلکه یک گروهک مسلح تروریستی است که مشخصاً از دشمنان اسلام تغذیه شده و کارش تکفیر و اقدام کور تروریستی برای مقابله با انقلاب مردمی ایران است؛ این گروهک و افراد آن هیچ خواستگاهی در میان مردم ایران ندارد و امروز اقدامات این گروهگ بزرگ‌ترین خدمت به استکبار جهانی است.
 
 در پایان نیز باید گفته شود که پیراهن کثیف این تروریست‌های مزدور که آلوده به خون مردمان ایران اسلامی است قطعاً با بیانیه و یادداشت‌های سیاسی پاک نشده و جنایات ضدبشری آن‌ها از ذهن مردم ایران بیرون نمی‌رود.
 
به قلم شریف نخعی

انتهای خبر/  https://asrehamoon.ir/vdcbz0b8arhb0gp.uiur.html
 
کد مطلب: 431024
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *