شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۴۲
۰
رئیس دادگاه عمومی میرجاوه:

فتنه‌ها و توطئه‌های بدخواهان ایران اسلامی تمامی ندارد

رئیس دادگاه عمومی میرجاوه حادثه تروریستی کرمان را به‌شدت محکوم و با خانواده شهدا ابراز همدردی کرد.
فتنه‌ها و توطئه‌های بدخواهان ایران اسلامی تمامی ندارد
به گزارش پایگاه خبری پهره، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسحاق میرزاده آبگرمی در گفت‌وگو با لادیز بیان کرد: فاجعه تکان‌دهنده و دردناک تروریستی کرمان و شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه تعدادی از هم‌وطنان عزیز موجب تأسف و تأثر عمیق گردید و ایران را به سوگ نشاند و موجی از اندوه و تأثر را مهمان سینه‌هایمان کرد. 
 
وی افزود: این اقدام ددمنشانه دشمنان کوردل یکبار دیگر ثابت کرد فتنه‌ها و توطئه‌های بدخواهان ایران اسلامی، تمامی ندارد و بدخواهان و دشمنان این ملت از سر عجز و درماندگی و باهدف دلسرد کردن مردم از آرمان‌های انقلاب و شهدا دست به این جنایت هولناک زدند.
 
رئیس دادگاه عمومی میرجاوه ادامه داد: دست‌هایی که این روزها به خون هزاران زن و کودک فلسطینی در غزه آغشته است، این بار در کرمان از آستین تروریست‌ها درآمد و پیکر پاک گروهی از مردم بی‌گناه را به خون غلتاندند.
 
میرزاده آبگرمی بیان کرد: بدون تردید با اهتمام نهادهای امنیتی و دستگاه‌های ذی‌ربط، این اقدام شنیع بی‌پاسخ نمی‌ماند گفت؛ تروریست‌های کوردل و جنایت‌کار به‌زودی به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید و به دست عدالت محکوم خواهند شد. 
 
وی در پایان گفت: ضمن محکوم‌کردن این اتفاق و عرض تسلیت به خانواده‌های معزز شهدای گران‌قدر این حادثه، برای مجروحان عزیز آرزوی سلامتی دارم و از خداوند متعال برای این شهدا، هم‌نشینی با سردار دل‌ها و علو درجات و برای خانواده‌هایشان صبر و اجر مسئلت دارم.
 
انتهای خبر/
کد مطلب: 431060