شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۵۰
۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان:

جنایت تروریستی در کرمان کاری غیرانسانی و به‌شدت محکوم است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: این جنایت که به دست تروریست‌های مزدور اتفاق افتاد کاری غیرانسانی و به‌شدت محکوم است که خشم و نفرت مردم ایران را نسبت به عاملان این حادثه تروریستی به دنبال دارد.
جنایت تروریستی در کرمان کاری غیرانسانی و به‌شدت محکوم است
به گزارش پایگاه خبری پهره، محمد ناظری در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیان کرد: «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» خبر حادثه اندوه‌بار و جانکاه شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های مزدور، موجب تأسف و تألم شد.

 وی ادامه داد: بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان خبیث ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی با این اقدام ضحاک گونه نمایان شد این جنایت که به دست تروریست‌های مزدور اتفاق افتاد کاری غیرانسانی و به‌شدت محکوم است که خشم و نفرت مردم ایران را نسبت به عاملان این حادثه تروریستی به دنبال دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصریح کرد: این اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان نشان داد که همچنان حاج‌قاسم فرمانده بزرگ مقاومت است و نام حاج‌قاسم و زائرانش برای دشمنان ترس و وحشت ایجاد کرده است و حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم واهمه دارند.

وی افزود: شکی در این نیست که این واقعه کار وابستگان و مزدوران اسرائیل است و مانند غزه که زنان و کودکان هدف حملات هستند، تاکنون تعدادی زن و کودک به شهادت رسیده‌اند، این حرکت علیه جبهه مقاومت انجام شده است، گرچه فیض عظیم شهادت را نصیب آنها ساخت، اما همه ما را در غم و اندوه فروبرد.

ناظری تشریح کرد: اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تأکید بر به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی و آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان، شهادت جمعی از مردم مظلوم و ولایت‌مدار کشور عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان را به محضر حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه، مقام معظم رهبری، خانواده معزز آنان و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

 وی افزود: همچنین برای آن عزیزان در ایام ولادت ام‌ابیها، حضرت صدیقه طاهره (س) از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان معزز، صبر مسئلت می‌کنم.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcgn39q7ak93w4.rpra.html
 
کد مطلب: 431065