شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۳۱
۰
علمای اهل‌سنت شهرستان ایرانشهر:

واقعه تلخ و تکان‌دهنده کرمان را شدیداً محکوم می‌کنیم

علمای اهل‌سنت شهرستان ایرانشهر گفتند: جنایت تروریستی کرمان را محکوم می‌کنیم.  
واقعه تلخ و تکان‌دهنده کرمان را شدیداً محکوم می‌کنیم

 
 
 
 
 
 به گزارش پایگاه خبری پهره، عصر روز گذشته هم‌زمان با سالگرد شهادت شهید حاج‌قاسم سلیمانی یک حمله تروریستی در محل مزار مطهر این شهید بزرگوار در بهشت‌زهرا کرمان صورت گرفت که موجب شهادت تعدادی از زائرین و شرکت‌کنندگان مراسم سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی شد.

 
 در این راستا مولوی عبدالواحد بامری، مدرس حوزه علمیه و امام‌جمعه سنت شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: حادثه دلخراش و اسفناک کرمان را به‌شدت محکوم می‌کنم.
 
 وی افزود: حادثه سنگین، دلخراش و اسفناک به وجود آمده را به نوبه خودم محکوم کرده و به بازماندگان این حادثه تروریستی تسلیت عرض نموده و برای شهدا علو درجات را خواستارم.
 
 مولوی قطب‌الدین ربانی امام‌جمعه اهل‌سنت (محمدان) شهرستان ایرانشهر؛ 
 
 حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت ده‌ها تن و مجروح شدن تعدادی از هم‌وطنان گردیده را به‌شدت محکوم می‌کنم.
 
 حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت ده‌ها تن و مجروح شدن تعدادی از هم‌وطنان گردیده را به‌شدت محکوم می‌کنم و این حادثه ناگوار را به مردم ایران خصوصاً شهرستان کرمان تسلیت عرض نموده و برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان حادثه صبر از بارگاه الهی مسئلت دارم.
 
 مولوی عبدالصمد بامری مدرس حوزه علمیه مصباح النور اهل‌سنت (محمدان) شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت و زخمی‌شدن بسیاری از شهروندان شده را محکوم می‌کنم.
 
 وی افزود: حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت و زخمی‌شدن بسیاری از شهروندان شده را محکوم می‌کنم و از خدا متعال خواستارم به بازماندگان حادثه صبر جمیل عنایت بفرماید. 
 
 مولوی عبدالصمد دامنی امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد حقانیه شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: حادثه تروریستی کرمان را محکوم می‌کنم. 
 
 وی افزود: حادثه تروریستی استان کرمان که منجر به شهادت و مجروحیت صدها تن از هم‌وطنان عزیز شد، باعث حزن و اندوه فراوان شد. 
 
 مولوی دامنی ادامه داد: اینجانب این واقعه تلخ و تکان‌دهنده را شدیداً محکوم می‌کنم و ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های مکرم شهدا و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از بارگاه الهی برای شهدای عزیز، رفع درجات و برای مجروحان شفای کامل و عاجل مسئلت دارم.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431077
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *