شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۰۰
۰
امام جمعه شهر علی‌اکبر:

حادثه تروریستی کرمان نشان از وحشت دشمن دارد

خطیب نمازجمعه شهر علی‌اکبر گفت: این اقدام تروریستی نشان از ترس و وحشت دشمنان انقلاب اسلامی از گسترش مکتب حاج‌قاسم سلیمانی دارد.
حادثه تروریستی کرمان نشان از وحشت دشمن دارد
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از اوشیدا، حجت‌الاسلام احمد لطفیان سرگزی پس از سفارش به تقوای الهی بیان کرد: بیانیه داعش تحت هدایت صهیونیست‌ها صادر شد و دم خروس صهیونیست‌ها از بیانیه داعش بیرون زد. دم خروس این ماجرا آنجا بیرون زد که بیانیه داعش در پذیرش جنایت گلزار شهدای کرمان با بیانیه‌های دیگر این گروهک تکفیری تفاوت‌های اساسی داشت.

لطفیان سرگزی افزود: ابتدا اینکه هیچ‌گاه سابقه نداشته است داعش در بیانیه‌هایش از عبارت «ایران» استفاده کند، بلکه این گروه تکفیری همواره ایران را «بلاد فارس» یا «ولایت خراسان» می‌خواند. دوم اینکه سابقه نداشته تصویر عامل تروریست عملیات که اتفاقاً در حین عملیات کشته شده به‌صورت محو شده منتشر شود! نکته سوم اینکه هیچ‌گاه بیانیه پذیرش مسئولیت عملیات داعش با تأخیر ساعته منتشر نمی‌شود.

 وی با تسلیت جنایت حمله تروریستی به زائرین گلزار شهدای کرمان و ابراز همدردی با خانواده‌های حادثه‌دیده و ملت ایران اسلامی تأکید کرد: از مسئولین می‌خواهیم که با مغزهای فاسد و دست‌های آلوده طراح و مجری جنایت تروریستی در کرمان قاطعانه برخورد کنند.

لطفیان با اشاره به شکست صهیونیست‌ها در تحقق اهداف اعلامی در حمله به غزه و هجمه جهانی علیه جنایتگری این رژیم تصریح کرد: تجربه تاریخی ثابت کرده است، این گونه اقدامات تروریستی نه‌تنها نتیجه‌ای برای عاملان، آمران و حامیان ترور و تروریست نخواهد داشت؛ بلکه موجب آشکارشدن هر چه بیشتر ماهیت جنایت‌کارانه این رژیم و حامیان آن برای مردم دنیا خواهد شد.

 خطیب جمعه شهر علی‌اکبر افزود: تهدید، تخریب، تحریف، کشتار، جنایت، شقاوت، ظلم، دنائت و نیرنگ از مولفه‌های حقوق بشر غربی است. امروز مفهوم واقعی حقوق بشر غربی در حادثه کرمان نمایان شده است. حقوق بشری که آمریکا جنایت‌کار و رژیم صهیونیستی برای منطقه و جهان به ارمغان آورده است چیزی جزء سلاخی و کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع نیست. چهره اصلی و بدون روتوش غرب، در حادثه جان‌سوز کرمان، غزه و فلسطین کاملاً واضح و مشخص شده است.

لطفیان خاطرنشان کرد: این اقدام و حوادث تروریستی نشان از ترس و وحشت دشمنان انقلاب اسلامی ایران از گسترش مکتب حاج‌قاسم دارد. کشتار زائران مکتب حاج‌قاسم فقط و فقط به این دلیل است که آنها از مکتب و مرام حاج‌قاسم هراس دارند. آنها به این واقعیت پی برده‌اند که با شهادت حاج‌قاسم نتوانسته‌اند راه و مسیر مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران و ملت‌های آزادی‌خواه جهان را مسدود نمایند.

 خطیب نمازجمعه شهر علی‌اکبر افزود: در واقع عوامل پیشرفت تاریخ ملت‌ها هستند. عاشورا یک‌نیمه روز بیشتر نبود، تاریخ را تکان داد و متحول کرد. یک حادثه، گاهی به‌قدری عمیق و حکیمانه و به جا در طول زندگی یک ملت اتفاق می‌افتد که تأثیرات آن برای سال‌های متمادی، گاهی برای قرن‌های متوالی و تاریخ بشر باقی می‌ماند. یقیناً روز نوزدهم دی قم برای ملت ایران، ازجمله این حوادث بود. ظرفیت حضور مردم و خشم مقدس و انقلابی مردم در طول سال‌های متمادی با ظلم دستگاه طاغوت و اعمال‌نفوذ بیگانگان لبالب شده بود، یک حرکت هوشمندانه و به جا لازم بود.

انتهای خبر/

 
کد مطلب: 431069
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *