شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۳۱
۰
امام‌جمعه سراوان مطرح کرد:

سیلی به دشمن با حضور حداکثری در انتخابات

امام‌جمعه سراوان گفت: دشمن در تلاش است که حضور و مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کند لذا همه ما باید برای حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنیم چرا که حضور در انتخابات سیلی به دشمن است‌
سیلی به دشمن با حضور حداکثری در انتخابات
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری با اشاره به اینکه شالوده و ریشه انقلاب به برکت بیداری و حضور مردم است، بیان کرد: حضور مردم در صحنه انقلاب یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
 
وی افزود: یکی از راهبردهای اصلی امام (ره) تکیه بر توده‌های مردم است اما راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی این است که مردم را از صحنه خارج کنند. حضور مردم خنثی کننده توطئه‌های دشمن است.
 
امام‌جمعه سراوان ادامه داد: تلاش دشمن بر این است که حضور و مشارکت مردم را در انتخابات کم کند، رسانه‌های بیگانه برای مأیوس‌کردن مردم و جوانان از آینده تلاش می کنند اما بدانند در انقلاب اسلامی بن‌بستی وجود ندارد و به علوم و فنون مختلف دست یافته‌ایم.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد:شناور‌های عظیم الجسه ایرانی وارد دریای سرخ شدند و دشمن تحمل حضور قدرتمندانه ما در منطقه حساس که ۳۰ درصد نفت دنیا از آنجا تأمین می‌شود را ندارد و تلاش دارد با برنامه‌های مختلف ذهن‌ها از این موفقیت دور سازد.
 
وی اذعان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با شگردهای مختلف در حال بزرگ‌نمایی مشکلات و گرفتاری‌ها، ترویج بی فایده‌بودن حضور مردم در صحنه‌های سیاسی، به رخ کشیدن کمبود‌ها، ترساندن بعضی از افراد از قدرت آمریکا و اسرائیل، ایجاد اختلاف قومیتی و مذهبی برای کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه‌های مختلف است که باید توجه ویژه داشته باشیم.
 
امام‌جمعه سراوان گفت: انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و یکی از حساس‌ترین انتخابات است لذا باید برای حضور پرشور مردم و مشارکت حداکثری همه تلاش داشته باشیم چرا که مشارکت مردم در انتخابات یک سیلی محکم به دشمنان انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری خاطرنشان کرد: رژیم هراسان صهیونیستی با دستپاچگی از باتلاقی که برای خود درست کرد، تلاش می‌کند بتواند فکرها را از غزه دور سازد و هم یک جبهه دیگر درست کند اما نمی توانند چرا که در غزه به معنای واقعی باخت داده‌است.
 
وی بیان کرد: درخواست ما از متولیان امر است است که با افرادی که موضوع اندوهبار کرمان را رقم زدند برخورد قاطع صورت گیرد، داعش یار کمکی رژیم صهیونیستی است و در عراق و سوریه و ایران تحرکی داشته است که باید دقت داشته باشیم.
 
امام‌جمعه سراوان افزود: سه ماه گذشت، رژیم صهیونیستی باتمامی جنایاتی که انجام داد به هیچ کدام از اهداف خود نرسید بلکه روز‌به‌روز مردم دنیا علیه این رژیم جعلی قیام می‌کنند و به زودی جشن پیروزی مقاومت در غزه را خواهیم گرفت.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری اضافه کرد: برخی از افراد در تریبون‌های مسجد سخنانی علیه آرمان‌های انقلاب، وحدت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به زبان می‌آورند و با احساسات مردم بازی می‌کنند به جهت اینکه خود را مطرح سازند، لذا با چنین افرادی که بر مرکب شیطان سوار هستند باید بدون اغماض و قاطعانه برخورد صورت گیرد‌.
 
وی با اشاره به وضعیت نامناسب جاده سراوان، خاش، بیان کرد: بارهای بار از تریبون نماز جمعه راجب وضعیت این جاده سخن گفته‌ایم، باید چاره اساسی برای ترمیم و خروج این جاده از وضعیت اسفناک که خساراتی را به دنبال داشته اندیشیده شود و با یک اقدام جهادی این جاده ترمیم شود.
 
خطیب نماز‌جمعه سراوان اذعان کرد: برای حضور پر تعداد اتباع بیگانه که به صورت غیرقانومی از مرز تردد دارند و خسارات و مشکلاتی را به دنبال داشته باید برخورد صورت گیرد چرا که اگر می خواهیم امنیت ایجاد شود باید مقابل ورود پرتعداد افراد بیگانه از مرز گرفته شود.
 
 
انتهای خبر/ 
کد مطلب: 431116
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *