شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ۰۷:۵۷
۰

سایه مهر رضوی بر سر بیماران دیالیزی زاهدان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری کانون سلامت رضوی و همت خیران، تعدادی از دستگاه‌های دیالیز بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) زاهدان تعمیر و تجهیز شد.
سایه مهر رضوی بر سر بیماران دیالیزی زاهدان
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از کانون خدمت رضوی سیستان و بلوچستان، دادخدا خدایار بیان کرد: با پیگیری کانون سلامت رضوی و همت خیران، تعدادی از دستگاه‌های دیالیز بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) زاهدان تعمیر و تجهیز شد.
 
 مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان افزود: در بازدید صورت‌گرفته از بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان زاهدان، متأسفانه بیماران بخش دیالیز با مشکل کمبود دستگاه مواجه و با وجود نیاز ضروری به دیالیز ساعت‌ها منتظر خالی‌شدن دستگاه بودند که این موضوع به علت خرابی دستگاه‌های دیالیز بود.
 
 وی تصریح کرد: با مشورت صورت‌گرفته با مجموعه خیرین کانون سلامت رضوی، دستگاه‌های خارج از چرخه سلامت برای تعمیرات اساسی و به‌روزرسانی تحویل گرفته شد که امروز در روز زیارتی امام رئوف علیه‌السلام، این دستگاه‌ها به بیمارستان برای ارائه خدمت به بیماران دیالیزی تحویل شد.
 
 مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان گفت: برای تعمیرات اساسی صورت‌گرفته بر روی دستگاه‌های دیالیز و خرید سایر تجهیزات پزشکی موردنیاز هزینه‌ای معادل ۶ میلیارد ریال از سوی خیرین و خادم‌یاران کانون سلامت رضوی انجام شده است.
 
 خدایار افزود: همچنین ۶ دستگاه دیالیز، ۱۰ دستگاه برانکارد چرخ‌دار، ۶ دستگاه ویلچر و سایر تجهیزات پزشکی باتوجه‌به نیاز شدید، فرسودگی و خارج از رده شدن دستگاه‌های مورد اشاره و تجهیزات جدید به‌منظور ارتقای سطح کیفیت بخش‌های دیالیز و اورژانس بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) اهدا شد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcb50b85rhb0zp.uiur.html
 
کد مطلب: 431163
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *