دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ۰۸:۴۳
۰
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان:

۱۶ طرح معدنی در سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با بهره‌برداری از ۱۶ طرح مختلف معدنی گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در این استان زمینه اشتغال پایدار برای ۷۱۰ نفر فراهم خواهد شد.
۱۶ طرح معدنی در سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از روابط‌عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان،  ایرج حسن‌پور ضمن تبریک ایام به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: ۱۲ طرح سرمایه‌گذاری با اعتبار ۹۳۰ میلیارد ریال در این مدت به بهره‌برداری می‌رسد که زمینه اشتغال ۲۵۲ نفر در بخش صنعت را فراهم می‌کند.

 وی ادامه داد: همچنین سه طرح سرمایه‌گذاری با اعتبار ۲۴ هزار و ۵۰ میلیارد ریال با اشتغال ۴۲۸ نفر در حوزه معدن و یک طرح با سرمایه‌گذاری ۱۱۸ میلیارد ریال و اشتغال ۳۰ نفر در حوزه بازرگانی به بهره‌برداری خواهند رسید.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برای ۱۶ طرح فوق حدود ۲۱ هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه صرف شده که با بهره‌برداری از آنها،۷۱۰ نفر در شهرستان‌های کنارک، نیمروز، زاهدان، سراوان، هامون، خاش، تفتان و هیرمند دارای اشتغال پایدار خواهند شد.

 وی با اشاره به ایام‌الله دهه مبارک فجر افزود: این ایام یادآور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را درهم‌شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به‌عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.

 حسن‌پور خاطرنشان کرد: امروز که نهال انقلاب ۵۷ به درخت سرافراز و تنومند ۴۵ساله مبدل شده، این ایام فرخنده، فرصتی است برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام و انقلاب و بیان دستاوردهای کسب شده است.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgw39qtak93y4.rpra.html
 
کد مطلب: 431204
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *