چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ۰۹:۰۲
۰
سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر:

حوزه انتخابات اقدامات حول محور چهار راهبرد اساسی رهبری است  

 سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر گفت: مدیران اصل بی‌طرفی و امانت‌داری را در انتخابات رعایت کنند اگر تحرکاتی در حمایت کاندیدا از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان مشاهده شود عزل خواهند شد.
حوزه انتخابات اقدامات حول محور چهار راهبرد اساسی رهبری است   
مهرداد جهان‌دیده در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رو که با شعار جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن نام‌گذاری شده است را تبریک می‌گوییم.
 
 وی افزود: ایام‌الله دهه مبارک فجر و برگزاری جشن و گرامی داشت این ایام از جمله اولویت‌های مهم ما در این برهه زمانی از سال است و باید همه به آن توجه ویژه داشته باشند.
 
 این مقام مسئول تصریح کرد: این روزها فرصت دوباره‌ای است برای تجدید عهد و پیمان و میثاق دوباره با آرمان‌های امام و شهدا و باید به‌خوبی گرامیداشت آن با حضور پرشور مردم که صاحبان اصلی این انقلاب هستند، برگزار شود.
 
 وی اظهار کرد: در این ایام باید دستاوردهای نظام را به‌ویژه اقدامات دولت سیزدهم را بیان کنیم که مهم‌ترین دستاورد انقلاب ما جمله مشهور اما یعنی ما انقلابمان را به جهان صادر می‌کنیم در نقاط مختلف مشاهده می‌کنید.
 
 جهان‌دیده گفت: تکریم ارباب‌رجوع و رسیدگی به امور مردم یک اصل مهم کشور است که باید رضایت مردم را کسب کنند و همه مدیران مجموعه‌ها به آن توجه ویژه داشته باشند، قطعاً در ارزیابی آخر سال این موضوع اولویت خواهد داشت.
 
 وی اضافه کرد: همه مدیران باید تفکر، تعقل و اندیشه‌ورزی داشته باشند و بی‌توجهی به امور یک سم مهلک روزمره است.
 
 سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر خاطرنشان کرد: تعامل بین دستگاهی توقع و انتظار ما از مدیران محترم است و باید در امورات مختلف مرتفع شود و حتماً منعکس انجام شود.
 
 وی عنوان کرد: در قالب میزهای خدمت باید دستاوردهای نظام تبیین و تشریح شود و این موضوع باید محله محور باشد.
 
 این مسئول ادامه داد: برای پیگیری مشکلات و چالش‌های مردم نباید یک مدیر مجموعه یا دستگاه معطل بروکراسی اداری آن باشد و باید دراسرع‌وقت اقدامات مناسب انجام شود.
 
 وی اظهار کرد: زیباسازی شهر و مجموعه‌های اداری باید مدیران به آن توجه و اهتمام داشته باشد.
 
 وی گفت: در حوزه انتخابات اقدامات حول محور چهار راهبرد اساسی رهبر معظم انقلاب است و باید در این ایام توجه ویژه و خاصی شود.
 
 وی افزود: اگر می‌خواهیم اثرات و مشارکت پرشور انتخاباتی را درک کنیم باید بیانات رهبر انقلاب را به‌خوبی فهم کنیم تا بتوانیم راه درست را ترسیم کنیم.
 
 جهان‌دیده اظهار کرد: ما به‌عنوان مجریان و برگزارکنندگان انتخابات مهم‌ترین اصلی را که باید رعایت کنیم اصل بی‌طرفی و برگزاری صحیح انتخابات با حضور مردم در کشور است.
 
 وی بیان کرد: گزارشاتی به ما رسیده است که برخی مدیران تحرکات انتخاباتی دارند که این اصلاً درشان مدیران ما نیست و هرکس دنبال این موضوع هستند باید استعفا دهد.
 
 وی گفت: اگر در روز ۱۱ اسفند تحرک یک مدیر را در انتخابات داشته باشیم همان روز آن شخص را برکنار خواهیم کرد و بدون هیچ تعارفی قاطعانه برخورد می‌کنیم.
 
 سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: مردم و نظام به ما به‌عنوان متولی و مجری اعتماد دارند و نباید اصل بی‌طرفی را از یاد ببرند.
 
 وی اظهار کرد: فقط مدیران باید راهکار مناسب برای افزایش مشارکت را داشته باشند.
 
 جهان‌دیده ادامه داد: برگزاری انتخابات نیازمند فراهم‌شدن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است که طبق قانون انتخابات همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند کلیه امکانات خود را اعم از نیروی انسانی در اختیار ستاد انتخابات باشند.
 
 وی افزود: انتخابات منصوب به فرماندار یا استاندار نیست؛ بلکه متعلق به‌نظام است و باید همه دستگاه‌ها با همه توان در این عرضه حضور پرشور داشته باشند و هیچ کوتاهی قابل‌قبول نیست.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431217
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *