چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ۰۷:۱۲
۰
معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ایرانشهر:  

۶ نفر گرفتار شده در سیلاب توسط نجاتگران هلال‌احمر نجات یافتند        

معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ایرانشهر گفت: ۶ نفر گرفتار شده در سیلاب توسط نجاتگران هلال‌احمر در شبانه‌روز گذشته با همکاری عوامل راهداری و آتش‌نشانی نجات یافتند.    
۶ نفر گرفتار شده در سیلاب توسط نجاتگران هلال‌احمر نجات یافتند         
محمدرضا کرد در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: بر اثر بارندگی امروز و وقوع سیل و آب‌گرفتگی گزارشی مبنی بر گیرافتادن ۱ نفر راننده کامیون در رودخانه مسیر جاده‌ای ایرانشهر به مهرستان به جمعیت هلال‌احمر اعلام شد.
 
 وی افزود: به‌محض اطلاع یک تیم عملیاتی به همراه ۵ نفر نجاتگر هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.
 
این مسئول ادامه داد: تیم های عملیاتی پس از تلاش فراوان با استفاده از تکنیک‌های نجات در سیلاب فرد را از خودرو گرفتار شده در سیلاب، نجات و تحویل نیروهای ۱۱۵ دادند.
 
 رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ایرانشهر درباره علت وقوع این حادثه، عنوان کرد: راننده کامیون قصد عبور از سیلاب و رفتن به روستا را داشته است که به علت شدت‌جریان سیل خودرو از مسیر جاده روستا منحرف و به داخل جریان سیلاب منحرف می‌شود.
 
 کرد ادامه داد: همچنین بر اثر بارندگی و وقوع سیل شب گذشته گزارشی مبنی بر گیرافتادن ۵ نفر در رودخانه بغدانیه شهرستان ایرانشهر به جمعیت هلال‌احمر اعلام شد.
 
 وی افزود: به‌محض اطلاع دو تیم عملیاتی به همراه ۱۰ نفر کارکنان و نجاتگر جمعیت هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.
 
 رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: پس از ۱۵ ساعت تلاش با استفاده از تکنیک‌های نجات در سیلاب، افراد گرفتار شده در سیلاب نجات دادند و به مکان امن منتقل کردند.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431321
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *