سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ۱۹:۱۴
۱

اجرای رژه اقتدار و صلابت ارتش در ایرانشهر+تصاویر

امروز همزمان با سراسر کشور به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتش، رژه یگان های ارتش در ایرانشهر برگزار شد.
اجرای رژه اقتدار و صلابت ارتش در ایرانشهر+تصاویر
اجرای رژه اقتدار و صلابت ارتش در ایرانشهر+تصاویر
به گزارش پایگاه خبری پهره  صبح امروز به مناسبت روز ارتش و همزمان با سراسر کشور، اقتدار و صلابت نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در رژه روز ارتش با حضور مسئولین و جمعی از فرماندهان نظامی در محل خیابان معلم ایرانشهر برگزار شد.
امام جمعه شهرستان ایرانشهر در این مراسم که به مناسبت 29 فروردین روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی برگزار شد اظهار کرد: ولایت پذیری و ایمان فرزندان ایران اسلامی در ارتش سبب شده تا امروز ارتش ما علاوه بر خودکفایی از اشراف اطلاعاتی بالایی در منطقه برخوردار باشد.
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از تعالیم و آموزه های دینی و برخورداری از قابلیت های منحصر به فرد در حوزه شکوفایی و توسعه صنایع دفاعی یکی از مقتدرترین ارتش های منطقه و جهان است.
فرمانده تیپ 388 پیاده مکانیزه ارتش مستقر در شهرستان ایرانشهر نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، آماده خنثی کردن هر گونه توطئه ای علیه کشور است.
سرهنگ علی فتاحی افزود: مفتخریم که هم دوش سایر فناوری های روز دنیا قدرت دفاعی ایران اسلامی نیز در جایگاه بالایی قرار دارد.
وی بیان داشت: دشمن بداند در حریم ولایت ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود برای امنیت و پایداری کشور تلاش می کند و دست هر متجاوزگر به خاک ایران اسلامی را قطع خواهد کرد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 4605
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *