يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ۱۲:۵۷
۰

رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در ایرانشهر برگزار شد

رژه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور به مناسبت روز ارتش در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در ایرانشهر برگزار شد
رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در ایرانشهر برگزار شد
به گزارش پهره؛ امام جمعه ایرانشهر در آيين رژه نيروهاي مسلح با گراميداشت 29 فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي ايران اظهار کرد: اگر امروز دشمن جرات هيچ گونه جسارت و حمله اي به ايران اسلامي را ندارند اين حاصل توان و اقتدار بالاي نيروهاي مسلح است.
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی افزود: ایران اسلامی از همان روزهای نخستین شکل‌گیری و تولد از تمام جهات در تحریم‌های علمی،  نظامی، اقتصادی و...به سر می‌برد اما امروز به برکت مقاومت، توکل و رفتارآموزی در کلاس درس ولی فیه انقلاب اسلامی ادر تمام شئون زندگی نمونه کامل پیشرفت برای تمام مستضعفین جهان است.
 
فرمانده تیپ 388 پیاده مکانیزه سرلشکر شهید حیدر شهرکی ایرانشهر نیز در این مراسم اظهار کرد: ارتش جمهوري اسلامي ايران امروز با داشتن امكانات و تجهيزات نظامي در بالاترين سطح آمادگي و قدرت قرار دارد.
امیر بهنام پیری با بیان اینکه تمام پیشرفت ها، اقتدار، عظمت و عزت ایران اسلامی به برکت نیروهای مسلح است گفت: امروز این نیروها در کنار هم این نظام را پیش می برند و یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه برقراری وحدت بین نیروهای مسلح است.
وی ادامه داد: امروز ارتش و نیروهای مسلح کشور ثابت قدم و استوار برای حفظ ارزشهای انقلاب و پاسداشت خون شهدا گام در راهی گذاشته اند که شهدای انقلاب آغازگر آن بوده اند.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 674