چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۲۰:۲۵
۰

محکومیت شهادت پرسنل نیروی انتظامی از سوی طوایف ایرانشهر

سران طوایف، معتمدان و ریش‌سفیدان شهرستان ایرانشهر حرکت ضد انسانی اشرار را در به شهادت رساندن پرسنل نیروی انتظامی محکوم کردند.
محکومیت شهادت پرسنل نیروی انتظامی از سوی طوایف ایرانشهر
محکومیت شهادت پرسنل نیروی انتظامی از سوی طوایف ایرانشهر
به گزارش پهره ، ریش سفیدان علما و بزرگان طوایف شهرستان ایرانشهر با محکوم کردن این حرکت ددمنشانه خواستارشناسایی و برخورد با عاملان این حادثه شدند.
معتمدان و ریش سفیدان و بزرگان طوایف شهرستان ایرانشهر با اعلام انزجار از حرکات مزدورانه و ددمنشانه اظهار داشتند: هدف قرار دادن و شهادت افرادی که حافظ جان مال و ناموس مردم هستند قابل پذیرش نیست.
عاملان این حادثه که افرادی خود فروخته هستند با انجام حرکات مزدورانه مردم این منطقه را زیر سوال می‌برند و با آبروی افراد بازی می‌کنند، این اشرار و مزدوران استکبار جهانی در بین مردم هیچ جایگاهی ندارند و قوم بلوچ این اقدامات را محکوم می‌کند و از آنها دوری می‌کند.
کسانیکه به‌نام بلوچ دست به چنین اقداماتی می‌زنند دشمن ما هستند زیرا چشم توسعه و پیشرفت این منطقه را ندارندو باید از خود بپرسند که افرادی که برای آسایش و امنیت خود آنها و مردم در منطقه تلاش می‌کنند به چه گناهی به شهادت رسیدند.
این افراد با انجام حرکات دشمن‌پسند از قوم بلوچ دور و دورتر می‌شوند و در بازگشت جایی برای خود در این قوم نخواهند یافت و امروز مردم شهرستان ایرانشهر خشونت و افراط‌‌گرایی افسار گسیخته را این در نقطه از استان محکوم و مردود می‌شمارند.
انتهای پیام/
منبع: تسنیم
کد مطلب: 720
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *