چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ۲۰:۴۰
۰

تشکیل جلسات سریالی اصلاح طلبان در دانشگاه سیستان و بلوچستان/ این بار قرعه به نام "رسول منتجب نیا" افتاد+ عکس

رسول منتخب نیا مشاور یکی از سران فتنه طبق اطلاعیه که به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است قرار است امروز در دانشگاه سیستان و بلوچستان سخنرانی کند.
تشکیل جلسات سریالی اصلاح طلبان در دانشگاه سیستان و بلوچستان/ این بار قرعه به نام "رسول منتجب نیا" افتاد+ عکس
تشکیل جلسات سریالی اصلاح طلبان در دانشگاه سیستان و بلوچستان/ این بار قرعه به نام "رسول منتجب نیا" افتاد+ عکس
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه سیستان و بلوچستان که حمایت برخی از چهره های شاخص استان سیستان و بلوچستان را بیش از پیش احساس می کند در ادامه برگزاری جلسات انتخاباتی اصلاح طلبان، از رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی برای سخنرانی پیرامون نقش دانشجویان در انتخابات آینده در این دانشگاه دعوت کرده است و دعوت نامه آن را به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.
این انجمن اصلاح طلب که به واسطه حضور مدیریت جدید استان سیستان و بلوچستان فرصت عرض اندام بیشتری یافته است چندی پیش نیز از علی شکوری راد دبیر حزب اتحاد ملت و عضو شورای مرکزی حزب منحله مشارکت برای سخنرانی در جمع دانشجویان دعوت کرد که با حاشیه های فراوانی همراه بود و با حمله تندروها به دانشجویان و پاره کردن دست نوشته های آنها برگزار کنندگان مجبور شدند جلسه را نیمه تمام بگذارند.
همین حاشیه های گسترده و سخنان علی شکوری راد علیه شورای نگهبان، مجلس و دفاع تمام قد از سران فتنه سبب شد رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در سخنانی برای برگزاری جلسات ملتهب در استان خط و نشان بکشد.
به نظر می رسد تکیه گاه مستحکم و قابل اتکا این انجمن اصلاح طلب آنها را جسور تر از گذشته کرده است و باعث شد این بار پای رسول منتجب نیا نفر دوم بعد از یکی از سران فتنه در حزب اعتماد ملی را به استان باز کند او که چندی پیش در جلسه سمنان سخنرانی اش با حضور عناصر تندرو اصلاح طلب با حاشیه زیادی همراه و به درگیری کشیده شد.
هفته گذشته نیز سخنرانی دو عضو اصلاح‌طلب رسول منتجب نیا و هادی غفاری به دنبال تجمع مردم در کرج لغو شد، مردم کرج با تجمع در مقابل حسینیه فاطمه الزهرا با در دست داشتن پلاکاردهای که روی آن نوشته‌شده بود «فتنه‌گر سیاسی نابود باید گردد» مراتب اعتراض خود را به مسئولان برگزار کننده این مراسم اعلام کردند.
به دنبال شدت اعتراض ها، سخنرانی پنجشنبه‌شب هادی غفاری و سخنرانی جمعه‌شب رسول منتجب نیا لغو شد.
گفتنی است دفتر حزب اعتماد ملی پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 88 پلمپ و اسناد و مدارک این حزب نیز توقیف شد. پس از این اتفاقات، فعالیت اعتماد ملی نیز متوقف شد.اما پس از برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور، حزب اعتماد ملی فعالیت چراغ خاموش را آغاز و چند نشست شورای مرکزی خود را به صورت نامنظم برگزار کرد. البته در این مدت این حزب به عضویت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درآمد و رسول منتجب نیا به عنوان نماینده این حزب در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات انتخاب شد.
البته بسیاری فعالیت مجدد این حزب را منوط به مرزبندی اعضا آن با دبیر کل آن که یکی از سران فتنه دانسته بودند اما برخی از اعضا نشان دادند چندان به این مرزبندهای پایبند نیستند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 89
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *