سه شنبه ۲ فروردين ۱۴۰۱ ۲۳:۴۵
۴
نماینده مردم حوزه انتخابیه شهرستان ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی؛

علمی با ارزش است که التیام بخش درد و رنج های مردم جامعه باشد

عبدالناصر درخشان گفت: دانشی ارزش دارد که بتواند التیام بخش گوشه ای از درد و رنج مردم جامعه باشد و در جهت معرفت افزایی نقشی اساسی ایفا کند.
علمی با ارزش است که التیام بخش درد و رنج های مردم جامعه باشد
به گزارش پهره عبدالناصر درخشان، نماینده مردم حوزه انتخابیه شهرستان ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با تعدادی از دانش آموزان معتکف راسک در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این منطقه با ان ها دیدار و گفتگو کرد.

در این مراسم عبدالناصر درخشان، نماینده مردم حوزه انتخابیه شهرستان ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دانش آموزان معتکف به عنوان آینده سازان این سرزمین باید تلاش کنید در کنار کسب رتبه برتر در کنکور، نمره قبولی در امتحان زندگی نیز کسب کنند.

وی افزود: فردای جامعه ما نیاز به انسان های فرهیخته و تحصیل کرده دارد، در واقع انسان هایی که هم نوعان خودشان را دوست داشته باشند و به ان ها عشق بورزند.

درخشان تصریح کرد: دانشی ارزش دارد که بتواند التیام بخش گوشه ای از درد و رنج مردم جامعه باشد و در جهت معرفت افزایی نقشی اساسی ایفا کند.

وی عنوان کرد: دانش آموزان معتکف باید در انتخاب رشته تحصیلی دانشگاهی دقت کنند و نیاز و تقاضای جامعه پیرامون را مد نظر داشته باشند.

گفتنی است؛ تعداد ۸۰ نفر دانش آموز شهرستان راسک در قالب طرح اعتکاف علمی جهت برگزاری کلاس های تقویتی طرح مشاوران تحصیلی و برنامه‌ریزی هدفمندی نسبت به نحوه مطالعه جزوه‌ها و منابع درسی حضور دارند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429568
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *