يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۵۲
۰
یکی از سران طوایف شهرستان بمپور:

امنیت و آرامش ایران بزرگترین دستاورد انقلاب است

یکی از سران طوایف شهرستان بمپور گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال ملی و اقتدار بین المللی است.
امنیت و آرامش ایران بزرگترین دستاورد انقلاب است
جمشید ناروئی اصل در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: برای فهمیدن روحیه انقلابی کافی است که  ما معنای واقعی انقلاب را بفهميم.

وی با بیان اينکه نقلاب یعنی تحول، افزود: حالا اگر شخصی تمایل به تحول و همراهی با آرمان‌های اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشد می توان گفت که این شخص روحیه  انقلابی دارد.

نارویی اصل ادامه داد: همانطور که همه جوانان ما روحیه انقلابی دارند پس ایجاد تحول با برنامه و هدف به سمت آرمان‌های نظام روحیه انقلابی را شامل می‌شود.

یکی از سران طوایف بمپور با بیان اینکه انقلابی کیست؟ عنوان کرد: انقلابی کسی بوده که همیشه پیرو اهداف های نظام باشد یعنی روحیه انقلابی داشته باشد که این شامل خلوص، خلق خدا را دیدن خود را ندیدن، ترس نداشتن، پرانگیزه و پرامید، شجاعانه به سمت آرمان‌های انقلاب رفتن است.

وی عنوان کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال ملی و اقتدار بین المللی است‌.

نارویی اظهار کرد: امنیت و آرامشی که ما اکنون داریم بزرگترین دستاورد انقلاب است و همان طور که می‌بینیم در حال حاضر در چهار طرف کشور ما ناامنی وجود دارد ولی ما در داخل کشور با امنیت و آرامش کامل داریم به سر می‌بریم پس وظیفه ما پاسداری از این دستاوردهاست.

وی تصریح کرد: آن‌چه که انقلاب اسلامی از سایر انقلاب‌های بزرگ دنیا مانند انقلاب فرانسه روسیه وچین و آمریکا متمایز می‌کند مسئله دینی و اسلامی بودن انقلاب است و ایدئولوژی حاکم بر انقلاب‌ها متمایزکننده بین انقلاب ما و دیگر انقلاب هاست.

انتهای خبر/
کد مطلب: 431196
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *