پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۰۶
۰

آمار زوار پاکستانی اربعین به ۲۳ هزار نفر رسید

فرمانده سپاه میرجاوه گفت: تاکنون ۲۳ هزار نفر از زائران پاکستانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از مرز میرجاوه وارد استان سیستان و بلوچستان شده اند.
آمار زوار پاکستانی اربعین به ۲۳ هزار نفر رسید
آمار زوار پاکستانی اربعین به ۲۳ هزار نفر رسید
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ سرهنگ علیرضا کرد اظهار داشت: ۱۲ آبان ماه سال جاری اولین گروه زائرین پاکستانی برای حضور در راهپیمایی اربعین از طریق مرز میرجاوه وارد ایران اسلامی شده اند.
وی افزود: استراحت اولیه زوار پاکستانی در موکب های مرز میرجاوه انجام می شود و سپس به زائر سرای امام رضا(ع) زاهدان انتقال می یابند.
وی در خصوص استقبال و بدرقه زوار پاکستانی تصریح کرد: پیش از ورود زائرین پاکستانی برنامه ریزی ها برای استقبال و بدرقه زوار حسینی انجام شده است و اکنون نیروهای بسیجی، جبهه مردمی، بسیج عشایری، سپاه میرجاوه و بزرگان اهل سنت به صورت داوطلبانه و عاشقانه از روزهای نخست در مرز میرجاوه در موکب هایی که جهت استقبال از زوار آماده شده است، حضور دارند.
فرمانده سپاه شهرستان میرجاوه با بیان اینکه ارائه خدمات به زوار پاکستانی همانند پذیرایی در مسیر اربعین است و به نحو مطلوب انجام می شود، گفت: هماهنگی هایی با سپاه کرمان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، آبادان و اهواز جهت استفاده از توانمندی ها برای استقبال و بدرقه زوار حسینی تا هنگام خروج کامل زائران  صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: تعداد ۲ اکیپ از بسیجیان استان به شلمچه اعزام شدند تا در جهت رفاه ، اسکان و  ارایه خدمات مناسب به زائران فعالیت نمایند.
کرد با بیان  اینکه در بحث امنیت زوار پاکستانی نیز قرارگاه قدس جنوب شرق ورود کرده است، خاطر نشان کرد: با دستور مستقیم فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیز امنیت زوار از لحظه ورود به ایران تا زمان خروج از استان به صورت ویژه تامین می شود.
وی ادامه داد: برای استقبال از زوار حسینی تنها حرف کافی نیست بلکه مسئولین آورده هایشان را بیاورند تا یک کار ارزشمند با روحیه انقلابی، جهادی و عشق به اباعبدالله انجام شود./مهر
انتهای پیام
کد مطلب: 3118
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *