يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ۰۸:۰۰
۰

تیم ایرانشهر قهرمان دور رفت لیگ هندبال بزرگسالان استان شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش از قهرمانی تیم ایرانشهر در رقابت های دور رفت لیگ هندبال بزرگسالان سیستان و بلوچستان خبر داد.
تیم ایرانشهر قهرمان دور رفت لیگ هندبال بزرگسالان استان شد
تیم ایرانشهر قهرمان دور رفت لیگ هندبال بزرگسالان استان شد
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ عبدالغفور قلندرزهی در حاشیه برگزاری این رقابت‌ ها، در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار کرد: رقابت های لیگ هندبال بزرگسالان قهرمانی استان سیستان و بلوچستان در سالن ورزشی شهدای گمنام(حیدرآباد) شهرستان خاش برگزار شد.
وی با اینکه رقابت‌های هندبال استان به میزبانی شهرستان خاش برگزار شد، گفت: این مسابقات به مدت دو روز با حضور تیم‌هایی از شهرهای زاهدان، ایرانشهر و خاش برگزار شد.
قلندرزهی گفت: در روز نخست این رقابت ها تیم خاش در مقابل تیم زاهدان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و  نیز در ادامه این رقابت ها تیم ایرانشهر توانست تیم زاهدان را شکست دهد و مقام نخست و تیم تیپ 188زرهی زاهدان مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.
وی با بیان اینکه این رقابت ها"دور رفت" است، افزود:  دور برگشت این رقابت ها در بهمن ماه در یکی از شهرستانهای زاهدان و ایرانشهر برگزار و قهرمان مسابقات  بعنوان نماینده استان در لیگ دسته 3 کشور حضور خواهد یافت.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش با بیان اینکه هندبال شهرستان خاش در سال های اخیر پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته است، تصریح کرد: شهرستان خاش پایتخت هندبال استان است و امیدواریم در آینده نزدیک هندبالیست های خاشی با حضور در تیم های ملی موفقیت های سابق خود را تکرار کنند.
وی با اشاره به هفته وحدت از برگزاری ویژه برنامه های ورزشی این هفته در شهرستان خاش خبر داد و گفت: بمناسبت این هفته و میلاد نبی مکرم اسلام(ص) مسابقات فوتسال بانوان در سالن ورزشی 22 بهمن این شهرستان برگزار که در پایان تیم بخشداری مرکزی با نتیجه 2 بر 1 تیم اداره ورزش و جوانان را شکست و پیروز میدان شد.
 

 
قلندرزهی ادامه داد: همچنین در ادامه برنامه های ورزشی هفته وحدت، جشنواره های غذا و مسابقات بومی و محلی در رشته های دارت، طناب کشی و بازی وسطی (وسط بازی باتوپ ) برگزار شد که به نفرات برتر اول تا سوم این مسابقات نیز هدایایی اهداء شد.
 

 
وی با اشاره به اینکه در حاشیه این مسابقات از خانواده شهید محمودزهی تجلیل شد، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات وحدت، همدلی، انس و مودت در میان جوانان درراستای تحکیم بنیه اعتقادی ومعنوی آنان وایجاد روحیه نشاط در بین جوانان است.
قلندرزهی تصریح کرد: حضور فرمانده ناحیهء مقاومت بسیج سپاه خاش و کارکنان این ارگان مردمی در اداره ورزش و جوانان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهداء با حضور بانوان ورزشکار و هیات های ورزشی و خانه مردم نهاد پویاورزان زندگی، صعود گروههای کوهنوردی به قله 4050متری تفتان و اعزام تیم پرس سینه بخشداری مرکزی در سومین دوره مسابقات پرس سینه قهرمانی استان و شرق کشور جام خاتم الانبیا گرامیداشت خبرنگاربسیجی شهید محسن خزایی به میزبانی زابل از سایر برنامه های ورزشی هفته وحدت در شهرستان خاش بود.
 

 
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه ها ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تقویت روابط بین ورزشکاران این شهرستان است، اظهار کرد: امیداست با برگزاری این برنامه ها بتوانیم به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جهت نهادینه کردن سه عامل اساسی؛ تحصیل، تهذیب و ورزش جامه عمل بپوشانیم.
 

.

.

انتهای پیام/
کد مطلب: 3463
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *