جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ ۱۴:۴۳
۰
امام جمعه ایرانشهر،

عملکرد دولت در برابر غرب امتیازدهی است تا امتیازگیری

امام جمعه ایرانشهر گفت: دولت در مواجهه با غرب بیش از امتیاز گیری به طرف مقابل امتیاز داد.
عملکرد دولت در برابر غرب امتیازدهی است تا امتیازگیری
عملکرد دولت در برابر غرب امتیازدهی است تا امتیازگیری
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: اختلاس و فیش های نجومی یکی از تخلفات محرز در دولت فعلی می باشد که متأسفانه تا به الآن اقدام جدی برای مبارزه با این نوع فساد صورت نگرفته است.
 وی افزود: پرونده های اختلاس گرانی مثل بابک زنجانی و سایر مفسدین مالی از نظر مردم تا نرسیدن به نتیجه قطعی و مجازات مجرمین کاملا باز است و گذر زمان هیچ تأثیری در پاک شدن این تخلفات از اذهان ملت ایران نخواهد داشت.
خطیب جمعه ایرانشهر به مسئله وحدت با اشاره به نیاز امروز جهان اسلام گفت: فتواهای برخی مفتیان عربستان به جای وحدت دقیقا تفرقه را نشانه گرفته که خوشبختانه علمای اهل سنت در کشور به خوبی این موضوع را دریافته اند.
حجت الاسلام ابطحی در واکنش به برخی مسائل ملی کشور افزود: متأسفانه دولت در مواجهه با غرب در مسائلی مثل هسته ای و برجام بیش از امتیازگیری؛ امتیاز از دست داد.
همچنین معاون امور ایران در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلام در سخنرانی مابین دو نماز ظهر و عصر به اهمیت صه صدر در بین مسلمین برای دست یافتن به اتحاد جوامع اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: اگر امروه شاهد برخی توفیقات دشمنان در دست یابی به اهداف پلیدشان در منطقه هستیم همه به تفرقه بین مسلمین بر می گردد.
حجت‌الاسلام سید حامد علم‌الهدی تصریح کرد: مذهب و قومیت دو ترفند دشمن برای به چالش کشیدن اتحاد مسلمانان است که از خودگذشتگی و صعه صدر در برابر برخی تفاوت ها خواست طرح ریزی شده دشمن را نقش برآب خواهد کرد.
وی افزود: طبق احکام اسلام کسی حتی اگر به ظاهر ادعای مسلمانی کند، مسلمان است و هیچ کس جایز به جان، مال، ناموس و حریم این اشخاص نیست از این رو متعجب از برخی فتواها برای به خاک و خون کشیدن مسلمانان در منطقه هستیم.
معاون امور ایران در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلام تصریح کرد: تقریب مذاهب مربوط به همه ارگان ها و اشخاص  است و همه باید برای ایجاد وحدت در کشور احساس مسئولیت کنیم چرا که اتحاد حاصل از این تلاش به نفع نظام جمهوری اسلامی است و شک نکنید اگر از حنجره ای صدای تفرقه شنیدید آن صدا صدای دشمن است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 3802
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *