دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۱۱
۰

طرح نظارت بر بازار ایرانشهر به طور جدی اجرا می شود

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: طرح نظارت بر بازار و برخورد با گرانفروشان و محتکران در این شهرستان به طور جدی در حال اجراست و با متخلفان برخورد قاطع می شود.
طرح نظارت بر بازار ایرانشهر به طور جدی اجرا می شود
به گزارش پهره ؛ نبی بخش داودی روز یکشنبه در حاشیه نشست ستاد تنظیم بازار ایرانشهر اظهار داشت: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می شود.
وی افزود: تلاش مضاعف، تشدید بازرسی‌ها و نظارت مستمر بر بازار، برخورد با گرانفروشان و محتکران با بسیج کامل امکانات دستگاه‌های اجرایی بهترین راهکار مقابله با فضای ایجاد شده توسط دشمنان است.
فرماندار ایرانشهر گفت: کسی که کالای ضروری را احتکار می کند بزرگترین خیانت را به مردم و جامعه خود کرده است.
وی ادامه داد: محتکران احساس امنیت اقتصادی را در مردم از بین برده و در آنان این احساس را ایجاد می کنند که مسئولان توان مدیریت جامعه را در تامین ارزاق عمومی و کالاهای اساسی ندارند.
داودی بر ضرورت برخورد جدی با محتکران و متخلفان تاکید کرد و افزود: امروز دشمنان به دنبال تضعیف اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند بنابراین این موضوع را به طور جدی باید پیگیری کرد.
انتهای پیام //
کد مطلب: 422400
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *