پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۷:۱۸
۰
سردار نقدی در گفتگوی اختصاصی با پهره ؛

دشمن با سلاح رسانه ای به دنبال وارونه نمایی واقعیت است/ برای حل مشکلات کشور باید به جوانان میدان داد

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوان پر از شور و پر از استعداد نهفته می باشد که در معرض شکوفایی است و تجربه نشان داده که کارهای بزرگ و عظیم در تاریخ به دست جوان ها صورت گرفته است.
دشمن با سلاح رسانه ای به دنبال وارونه نمایی واقعیت است/ برای حل مشکلات کشور باید به جوانان میدان داد
سردار محمدرضا نقدی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پهره افزود: انقلاب اسلامی از آنجا که پرچم عدالتخواهی را در دنیا علم کرده هم موجب شناخت بیشتر مردم دنیا از ظالمان و زورگویان و مستکبرین بین المللی و منطقه ای شده و هم یک الگو در ایستادگی و مواجهه با آنها است و این الگو ابر قدرت ها را وحشت زده کرده که اگر این الگو پابرجا بماند یک موج از آزادی خواهی ها و عدالت خواهی ها سایر ملت‌ها دنیا را فرا خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی منافع زورگویان و چپاول گران را در این 40 سال به خطر انداخته است، گفت: به همین دلیل آنها می خواهند ما را وحشت زده و متلاطم نشان دهند تا انقلاب اسلامی نتواند روحیه دهنده و الهام بخش مردم دنیا باشد.

سردار نقدی در جواب به این سوال که چرا رهبر انقلاب در اجتماع پرشور بسیجیان تاکید فراوانی به نقش جوانان در پیش برندگی انقلاب داشتند و جوانان را راه حل مشکلات در این برهه دانستند گفت: جوان پر از شور و پر از استعداد نهفته می باشد که در معرض شکوفایی است و تجربه نشان داده که کارهای بزرگ و عظیم در تاریخ به دست جوان ها صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: از نظر علمی اگر نتایج تحقیقات را بررسی کنیم حتی اختراعات بزرگ تاریخ و کشفیات انسانهای بزرگ امروزی در دوران جوانی به وقوع پیوسته و اکثر تحقیقات و اکتشافات بزرگ تاریخ در سنین ۲۲ تا ۲۷ سالگی به وقوع پیوسته است. پس این یک موضوع روشن و واضح است که جوانها تصدی کارهای مهم را به عهده بگیرند.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: امروز آمریکایی ها دستشان خالی شده و تمام توانشان را برای عملیات های تروریستی و نظامی را علیه ایران به کار گرفتند اما شکست خوردند.

وی ادامه داد: در عملیات‌های فرهنگی هم تلاش زیادی کردند  اما با وجود اینکه شاید بعضی‌ها را آلوده کرده باشند اما به موفقیت نرسیدند و نتوانستند بر کشور غلبه پیدا کنند و ملت را شکست بدهند همچنین در محور اقتصادی هشت سال تحریم‌های فلج کننده اعمال کردند که به خیال آنها شش ماهه اثر میکند باز هم شکست خوردند.

سردار نقدی سحر رسانه ای را به عنوان تک جدید دشمن معرفی کرد و افزود: امروز آمریکایی ها بعد از شکست در تمای میادین جنگ تنها چیزی که برای آنها باقی مانده سحر رسانه ای و دروغ پردازی است چون در میدان عملی تمامی حربه های شان زنگ زده شده است تمام همت شان این است که با شایعه و دروغ و دستبرد به افکار عمومی ، واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهند.

انتهای پیام//
کد مطلب: 422424
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *