يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۲۰
۰

طرح ویژه نظارتی شب یلدا در ایرانشهر اجرا می شود/ 8 اکیپ بازرسی در بازار مستقر خواهند شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت : از 28 آذرماه تا اول دی ماه سال جاری طرح ویژه نظارتی شب یلدا در ایرانشهر اجرا می شود.
طرح ویژه نظارتی شب یلدا در ایرانشهر اجرا می شود/ 8 اکیپ بازرسی در بازار مستقر خواهند شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره گفت : از 28 آذرماه تا اول دی­ماه سال جاری طرح ویژه نظارتی شب یلدا با حضور 8 اکیپ از بازرسان در شهرستان ایرانشهر اجرا می­ شود.
معظم محمود زاده با توجه به اینکه گشتهای نظارتی بصورت مشترک با دیگر ادارات دست اندرکار برگزار می­ شود گفت: در این طرح 8 اکیپ بازرسی در سطح شهرستان مستقر خواهند بود که 4 اکیپ از این اداره و 4 اکیپ از اصناف مربوطه هستند.
وی اظهار داشت : این طرح به صورت همزمان با کل کشور اجرا می­ شود و محوریت آن برخی کالاها از جمله میوه ، آجیل ، شیرینی و محصولاتی که بیشتر در این شب در سبد خانوار تاثیرگذار است ، خواهد بود .
محمودزاده گفت : نماینده تعزیرات حکومتی نیز در تمامی بازرسی­ها حضور دارد و درصورت مشاهده تخلف اقدام به جریمه وحتی پلمپ واحد صنفی متخلف می ­نماید.
وی در پایان تاکید کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده تخلف می­ توانند از فروشنده فاکتور فروش خواسته و یا از طریق سامانه های 124 و 135 تماس گرفته و تخلفات را گزارش نمایند تا در اسرع وقت به شکایتشان رسیدگی شود و با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 422820
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *