دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۲۴
۰
مردم روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان چشم انتظار وعده جهرمی هستند؛

خطوط مخابراتی بزمان همچنان قطع و فاقد آنتن دهی

قطعی خطوط مخابراتی در شهرستان ایرانشهر خصوصا بخش بزمان باعث بروز مشکلاتی برای اهالی این منطقه محروم شده است.
خطوط مخابراتی بزمان همچنان قطع و فاقد آنتن دهی
به گزارش پهره؛ از آن جا که دنیای امروزی عصر ارتباطات، فناوری و الکترونیکی شده اما شمار زیادی از روستاهای جنوب  سیستان و بلوچستان از این امکانات بی بهره هستند.

قطع مکرر اینترنت و تلفن همراه و نبود خطوط تلفن و اینترنت در برخی از روستاهای شهرستان ایرانشهر خصوصا بخش بزمان مشکلات فراوانی را برای مردم این منطقه به وجود آورده است و نیاز است مسئولین تدبیر و فکر اساسی داشته و این مشکل را حل کنند.

در این راستا، فرشاد فرح منش، بخشدار بخش بزمان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: بنده مطالبات خودم رو در حوزه مخابرات تا سطح وزیر وقت پیش بردم و نتیجه آن مطالبه، نصب ۱۱ آنتن جدید در کاسکین، پنج دهنه آسانکک، طشت، تیره خیرآباد، سفید آباد، انجیرا، سه‌راهی گوهرکوه، چاه‌ قربان، کرودان، گزهک و اختصاص تجهیزات مخابراتی برای روستاهای خیرآباد سمسور، درآهو، مسجد ابوالفضل (ع)، گیمان، مکسان، مادرمکسان و همچنین تغییر در دستگاه‌های آنتن کوه خضر (ع) انجام گرفته است.

وی افزود: چندین وقت قبل هم دستگاه مبدل تبدیل برق خورشیدی و دیزل ژنراتور پشتیبان آنتن کوه خضر دچار اختلال شده بود و یک گروه فنی از زیر ساخت استان با همکاری اداره راهداری شهرستان ایرانشهر عازم محل شدند، اما ظاهرا نتیجه‌ای حاصل نشده‌ و همچنان پیگیر نصب بودند.

این مقام مسئول تصریح کرد: انتظارات مردم از مدیران مخابرات شهرستان و استان این است که به‌ عنوان یک دغدغه مهم به موضوع مخابرات بخش بزمان بنگرند، چرا که محدوده عمده‌ای از جاده ترانزیتی از همین آنتن خط می‌گیرد و تمامی رانندگانی که از این محور استفاده می‌کنند در نبود آنتن با مشکلاتی مواجه هستند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428986
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *