يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ۱۶:۱۳
۰
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر؛

والاترین الگوی زن مسلمانِ ایرانی، شخصیت آسمانی حضرت زهرا (س) است

محمد هراتی گفت: والاترین الگوی زن مسلمانِ ایرانی، شخصیت آسمانی حضرت زهرا (س) است.
والاترین الگوی زن مسلمانِ ایرانی، شخصیت آسمانی حضرت زهرا (س) است
محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) بانویی بوده که فضایل او هم تراز فضایل بی نهایت پیامبر اکرم(ص) است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری، افزود: زنان مسلمان باید در تمام شئونات زندگی فردی و اجتماعی، حضرت فاطمه زهرا(س) را الگو قرار داده و از پیروان راستین آن بانوی بزرگوار باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: حضرت زهرا (س) دختری با لقب مادر پدر؛ آن هم پدری چون پیامبر و همسری با نشان بهترین یار مسیر الهی آن‌ هم یار علی، مادری با آثار ماندگار در پهنه تاریخ، امامان هدایت است.

وی اضافه کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) از هر حیثی الگوی برجسته‌ای برای زنان در سراسر جهان چه از لحاظ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، مذهبی، عرفانی و عبادی است.

هراتی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) در دامان مبارک پیامبر اسلام (ص) تربیت شد و منش‌های سیاسی را از پدرش به ارث برده بودند و در طول زندگی پربرکتش این منش و رفتار سیاسی را همراه داشت.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: نقش بانوان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و هنوز در جای‌ جای این کشور مادرانی هستند که چندین شهید را تقدیم انقلاب کردند.

  فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر عنوان کرد: والاترین الگوی زن مسلمانِ ایرانی، شخصیت آسمانی حضرت زهرا (س) بوده و زیبنده است بانوان بسیجی ما لحظه‌ لحظه زندگی خود را براساس الگوی رفتاری این بانوی بزرگوار قرار دهند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429346
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *