جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ۱۹:۲۵
۰
معاونت حوزه خدمات شهری شهرداری ایرانشهر خبر داد؛

آغاز مرحله اول طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان و معتادین متجاهر/ زباله گردی پدیده ای شومی که گریبان مدیریت شهری است

عبدالغفور ارمکان گفت: مرحله اول طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان و معتادین متجاهر با هدف کاهش آسیب های اجتماعی توسط حوزه خدمات شهری شهرداری ایرانشهر آغاز شد.
آغاز مرحله اول طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان و معتادین متجاهر/ زباله گردی پدیده ای شومی که گریبان مدیریت شهری است
عبدالغفور ارمکان، معاونت حوزه خدمات شهری شهرداری ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: برحسب دستور شهردار و پیرو جلسه شورای اسلامی شهر و انتقاد و درخواست‌های مردمی، مرحله اول طرح جمع‌آوری متکدیان و معتادین متجاهر سطح شهر به اجرا در آمده و تعداد ۳۰ نفر از این افراد از خیابان‌ها و معابر شهر جمع‌آوری شدند.
وی با بیان این که طرح مذکور تا پایان جمع‌آوری آخرین فرد متکدی در شهر ادامه خواهد داشت، افزود: برخی از این افراد نیازمند واقعی نیستند و سیمای شهر را مخدوش کرده و موجب نارضایتی شهروندان شدند.
معاونت حوزه خدمات شهری تصریح کرد: نیازمندان واقعی براساس تکلیف قانونی به کمیته امداد تحویل داده می‌شوند تا برای آنان پرونده حمایتی تشکیل شود.
ارمکان با بیان این که متکدیانی که دارای معلولیت هستند نیز تحویل بهزیستی خواهند شد، خاطرنشان کرد: در مرحله اول اجرای این طرح معتادان متجاهر به کمپ های ترک اعتیاد زیر نظر بهزیستی تحویل داده شدند.
وی به معضل زباله‌گردی معتادان در مناطق مختلف شهر اشاره و عنوان کرد: شهروندان می‌توانند هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص موضوع جمع‌آوری متکدیان و معتادان متجاهر جهت تحویل به کمپ ترک اعتیاد را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429595
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *