جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۴۵
۰
در حاشیه راهپیمایی روز قدس عنوان شد؛

تقویت محور مقاومت به آزادی قبله اول مسلمانان ختم می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر با بیان این که روز قدس نماد وحدت مسلمانان است، گفت: تقویت محور مقاومت به آزادی قدس ختم می‌شود.
تقویت محور مقاومت به آزادی قبله اول مسلمانان ختم می‌شود
محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: با گذشت ۴۳ سال از ابتکار خلاقانه و ماندگار امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و علیرغم دشمنی ها و توطئه های جبهه استکبار خصوصا رژیم تروریستی آمریکا و صهیونیستی اسرائیل آرمان قدس شریف هنوز زنده است.
وی افزود: امروز فلسطین حیاتی ترین و مهم ترین مسئله مشترک مسلمانان و دنیای اسلام است.
این مقام مسئول تصریح کرد: در حقیقت روز جهانی قدس امت اسلامی را در حمایت از آرمان های فلسطین متحد می کند.
وی خاطرنشان کرد: برای حفظ امنیت کشورهای اسلامی و دفاع از مظلوم تا استحقاق حقوق ملت فلسطین همه باید تلاش کنند و در این مسیر روشنگری و بصیرت افزایی صورت بگیرد.
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: ملت های مسلمان دریافتند که جز با جهاد و مقاومت نمی‌توانند اهدافشان را محقق سازند.
وی اضافه کرد: سکوت برخی از کشورهای عربی درباره مظلومیت فلسطین و مسجدالاقصی لکه ننگی‌ بزرگی است و هر چه رژیم آل‌سعود چهره سیاه خود را نمایان می‌کنند از سویی دیگر کشورهای اسلامی با حمایت از جبهه مقاومت اسلامی زمینه سرنگونی اسرائیل غاصب و حامیانش را بیش از هر زمانی ایجاد کردند.
یه گفته هراتی؛ برای این که آزادی قدس محقق شود راهی جز وحدت مسلمانان و خط مقاومت و جهاد و مبارزه با گروه‌های تروریستی و تکفیری نداریم و همچون همیشه باید آماده رویارویی و مقابله با دسیسه ها و نقشه های شوم دشمنان اسلام باشیم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429689
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *