پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ۱۶:۳۳
۰
یک کارشناس مذهبی:

روز قدس پیروزی فلسطین یک وعده الهی بوده که به زودی محقق می‌شود

کارشناس مذهبی گفت: ما در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به میدان می‌آییم و حکومت پوشالی اسرائیل را محکوم می‌کنیم و این زمان روز پیروزی مسلمانان خواهد بود.
روز قدس پیروزی فلسطین یک وعده الهی بوده که به زودی محقق می‌شود








حجت‌الاسلام والمسلمین ادریس سابکی در گفتگو با خبرنگار پهره با اشاره به اینکه فلسطین محور وحدت جهان است، بیان کرد: ماجرای فلسطین مهم‌ترین و زنده‌ترین مسئله مشترک امت اسلامی بوده و سیاست‌های نظام ظالم سفاک دست یک ملت را از خانه و میهن، خاک آبا و اجدادی خود کوتاه کرده و می‌خواهند با تصمیم‌های شوم و پلیدی که دارند می‌خواهند مسلمانان را از مکان مقدس دور برانند.

وی افزود: پیروزی فلسطین محقق می‌شود این وعده الهی بوده و به گفته قرآن روزی با حمایت مسلمانان این وعده تحقق پیدا می‌کند.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: در حقیقت مومنان برادر یکدیگر هستند و ما به حرمت مسلمانان جهان در روز قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به پا می‌خیزیم.

وی اضافه کرد: در واقع روز قدس به میدان می‌آییم و با شعارهای کوبنده خود این رژیم سفاک، پوشالی را محکوم می‌کنیم.

سابکی خاطرنشان کرد: یک نقطه قابل توجه این است که اگر دولت غاصب صهیونیستی می‌خواهد فلسطین را اشغال کند باید بداند مسلمانان جهان به حمایت از مسلمانان فلسطین به پا می‌خیزند و به میدان می‌آیند‌.

وی اظهار ‌کرد: هم‌افزایی مسلمانان بر محور قدس شریف همچون کابوسی لرای دشمن فمنیست و حامیانش چون آمريکای پلید است.

این کارشناس مذهبی عنوان کرد:  من قاطعانه می‌گویم این تلاش‌های آمریکا و اسرائیل پلید به جایی نخواهد رسید و حرکت نزولی رو به زوال رژیم دشمن صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت و زمانی نخواهد گذشت که رژیم پلید و بی‌پايه اسرائیل ریزش خواهد کرد و پیروزی از آن مسلمانان خواهد بود.

وی گفت: مولای متقیان امام علی(ع) می‌گويد اگر مظلومی صدایش بلند شود مسلمانان و پیروان من به میدان خواهند آمد و اکنون دولتمردان روشنفکران جهان اسلام و احزاب و گروه‌های جوانان غیور به نحوی به میدان آمدند که غصه‌ها باید جایگاه خود را در این حرکت فراری یابند و نقش خود را به خوبی در این زمینه ایفا می‌کنند.
 
انتهای خبر/
کد مطلب: 430386
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *