چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ۱۶:۰۲
۰
یک کارشناس مسائل سیاسی؛

رژیم صهیونیستی به ترانزیت نا امنی در منطقه تبدیل شده است

محمد جواد سجادی گفت: رژیم صهیونیستی به ترانزیت نا امنی در منطقه تبدیل شده است.
رژیم صهیونیستی به ترانزیت نا امنی در منطقه تبدیل شده است
محمد جواد سجادی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: دیداری که توسط رئیس جمهور کشورمان با کشورهای تاثیر گذاری در منطقه صورت گرفت در این جا ما دستپاچگی در سران رژیم منحوس صهیونیستی را مشاهده کردیم.
وی افزود: همانطور که رژیم صهیونیستی به ترانزیت نا امنی در منطقه تبدیل و در نقطه مقابل ایران به لنگه گاه و مرکز ثقل امنیت منطقه تبدیل شده است.
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: هیچ اتفاقی برای بهبود وضعیت در منطقه بدون حضور جمهوری اسلامی ایران رخ نخواهد داد و این موضوع برای مجموعه مستکبرین به ویژه آمریکا و اسرائیل، آزادی شان در منطقه قابل تحمل نیست.
وی اضافه کرد: وقتی ما به تحلیل روسای جمهور روسیه و ترکیه بر میخوریم که بر مبنای تحلیل کلی اقبال جهانی به نقش آفرینی ایران است و دیپلماسی فعال ایران در خدمت اقتصاد و معیشت مردم صورت می گیرد.
وی عنوان کرد: در حقیقت ایران هزینه های همسایگی را پرداخت کرده و زمان آن رسیده که از مزایای آن بهره مند شود و وقتی که ما به این موارد پی می بریم می بینیم رسانه ها و شانتاژ خبری دشمنان ما این سفرها را جوری جلوه می دهند که در فضای بیرونی که هیچ اهمیتی وجود ندارد.
سجادی خاطرنشان کرد: همگان در منطقه می دانند ایران قدرتمند و قوی بوده و بدون حضور این کشور هیچ تغییری در حوزه منطقه ای و بحث امنیت پایدار در منطقه به وجود نمی آید.
وی اضافه کرد: وقتی ابر قدرتی چون روسیه به ایران می آید باید این را بدانیم که کشور ما با چند دهه قبل فرق کرده و این نوید قدرتمند شدن اش را می دهد که به این موضوع هم خبر یک بازار جهانی بسیار خوبی را خواهد داد.
وی افزود: آمریکا دیگر ابر قدرت نیست این موضوع را حتی هم پیمانانش متوجه شدند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429938
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *