شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ۰۹:۱۵
۰
فرماندار:

مدارس شهرستان نیکشهر آماده اسکان دادن به مسافران نوروزی هستند

فرماندار شهرستان نیکشهــر گفت: مدارس این منطقه مسافران نوروزی را اسکان می‌دهند.
مدارس شهرستان نیکشهر آماده اسکان دادن به مسافران نوروزی هستند







مجیب حسنی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی مطلوب نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت سال‌های گذشته و رفع مشکلات، موانع و کمبودهای مدارس اقدام کنیم.

 وی افزود: نقاط قوت و نوآوری‌ها را باید تقویت کنیم تا کسانی که به شهرستان نیکشهر سفر می‌کنند با خاطره‌ای خوش این منطقه را ترک کنند.

مجیب حسنی بر تقسیم وظایف و برنامه‌ریزی جهت بازدید از پایگاه‌های اسکان نوروزی تاکید و گفت: با بازدید از مدارس می‌توانیم نسبت به شناسایی و رفع مشکلات موجود در مدارس اقدام کنیم تا در آستانه تعطیلات نوروزی با مشکلی مواجه نشویم.

همچنین ساره باور در گفتگو با خبرنگار ما از آمادگی و پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در شهرستان نیکشهر خبرداد و بیان کرد: ستاد اسکان مسافران نوروزی همه‌ساله به همت اعضای ستاد در مدارس شهری و روستایی این منطقه به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی افزود: سال گذشته در مدارس شهرستان نیکشهر یک هزار و ۵۹۷ نفر از مسافران نوروزی از سراسر کشور به‌خصوص شهرهای خراسان رضوی، کرمان و اصفهان بودند.

این مسئول تصریح کرد: ضرورت همکاری بیش‌ از پیش نیروی انتظامی در جهت تأمین امنیت هرچه بهتر میهمانان نوروزی یکی از مهم‌ترین مطالبات از مجموعه خدوم و زحمت‌کش نیروی انتظامی است.

مدیر آموزش و پرورش نیکشهر عنوان کرد: رعایت نظافت مدارس و کلاس‌های اسکان و تامین تجهیزات مورد نیاز باید رعایت شوند.

وی اضافه کرد: در کنار آماده‌سازی مدارس اسکان به لحاظ فیزیکی و تجهیزات به اجرای برنامه‌های  متنوع فرهنگی نیز توجه شود.

باور عنوان کرد: علاوه بر امکانات بهداشتی در مکان‌های اسکان و به جهت حفظ پروتکل‌های بهداشتی، لازم است مدیران و کادر اداری مدارس جلسه‌ای برای هماهنگی و برنامه ریزی داشته باشند تا اسکان به سهولت انجام بگیرد.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430335
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *