يکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ ۰۹:۳۶
۰
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی:

هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تبیین جنایات تمام‌نشدنی شیطان بزرگ است

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تبیین جنایات تمام‌نشدنی شیطان بزرگ و دفاع از رسالت‌های مهم قوه قضائیه است.
هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تبیین جنایات تمام‌نشدنی شیطان بزرگ است
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از عصرهامون، حبیب‌الله دهمرده با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره) در گفتگو با اوشیدا بیان کرد: قوه قضائیه به‌عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده‌ای در حراست از آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند دارد.

وی افزود: صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان از رسالت‌های مهم دستگاه قضایی است.
 
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهادت مظلومانه آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاوران صدیق امام راحل عظیم‌الشأن (ره) به دست منافقان کوردل که در سال ۱۳۶۰ و طی انفجار بمب در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی روی داد یادآور یکی از تلخ‌ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است؛ اما خون پاک آن شهیدان بزرگوار، بر خلاف خواسته دشمنان خارجی و وطن‌فروشان داخلی، موجب بصیرت بیش‌ازپیش ملت شهیدپرور ایران و قوام هرچه بیش‌تر نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.
 
دهمرده تأکید کرد: امروز در پس سپری‌شدن ۴۲ سال از آن واقعه دلخراش، به فضل الهی، ابعاد مختلف جنایات استکبار جهانی و مظلومیت ایران اسلامی به‌عنوان کشوری که جمعی از بهترین فرزندانش قربانی اقدامات تروریستی شده‌اند برای صاحبان وجدان‌های آگاه در اقصی‌نقاط عالم نمایان‌تر شده است.

وی ادامه داد: لیکن نام‌گذاری یکم تا هفتم تیر به‌عنوان هفته قوه قضائیه و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، فرصتی مغتنم برای تبیین جنایات تمام‌نشدنی شیطان بزرگ و نیز تکریم خادمان ملت عزیز ایران در دستگاه قضائی و پاسداشت شهدای والامقام عدلیه است.

دهمرده افزود:  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دستگاه قضا خصوصاً شهیدان مظلوم هفت‌تیر، ادای احترام به ارواح بلند آنان و ضمن ارج‌نهادن به توفیقات ارزشمندی که این قوه، در سال‌های اخیر در احیای حقوق عامه، برخوردهای قاطع و شفاف با مفسدان مالی و...به دست آورده، امیدوارم در سال جاری، گام‌های بلندتری در خدمت‌رسانی به جامعه اسلامی، علی‌الخصوص، مستضعفان و تحقق شعار سال بردارند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430504
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *