دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۰۵
۰
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر:

ایرانشهری‌ها آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی هستند  

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) نیازمند اهتمام جمعی و همگانی است.  
ایرانشهری‌ها آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی هستند  

 
 
 
 
 مهرداد جهان‌دیده در گفتگو با خبرنگار پهره با اشاره به تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایشان بیان کرد: جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد اربعین حسینی در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائرین اربعین حسینی تشکیل شده است. 
 
 وی افزود: هدف از تشکیل این جلسه برنامه‌ریزی جامع جهت خدمات‌رسانی به زائرین امام حسین (ع) در قالب کارگروه‌های چندگانه است. 
 
 این مقام مسئول تصریح کرد: هم‌افزایی دستگاه‌ها و ارگان‌های موجود در شهرستان ایرانشهر مهم‌ترین رکن خدمت‌رسانی به زوار است.
 
 وی اضافه کرد: دستگاه‌های وظیفه مدار باید استفاده از ظرفیت‌های و توسعه مشارکت‌های مردمی و فعالیت‌های مردم‌محور را در راستای خدمات مطلوب به زائرین سرور و سالار شهیدان دنبال کنند.
 
مردم ولایت‌مدار ایرانشهر آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستند
 
 عطاالله شه بخش، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: کارگروه‌های اربعین در حوزه اسکان، پذیرایی، امنیتی و اطلاع‌رسانی در این شهرستان تشکیل شده است.
 
 وی افزود: برنامه‌های ویژه‌ای برای استقبال از زائران اربعین در ورودی و خروجی‌های شهرستان ایرانشهر در دستور کار بوده و ضمن اینکه فضاسازی شهری مناسبی توسط ادارات و هیئت‌های مذهبی انجام می‌شود.
 
 شه بخش خاطرنشان کرد: همراهی، همدلی، وحدت و انسجام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای ارتقای خدمت‌رسانی به زائران، ضروری و مورد انتظار است که تمام مدیران و دستگاه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی تا پایان ماه صفر به میدان بیایند.
 
 معاونت سیاسی امنیتی و انتظامی فرمانداری عنوان کرد: بر آمادگی و بسیج همه امکانات شهرستان ایرانشهر برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی در ین منطقه و هماهنگی لازم برپایی موکب‌های اربعینی تأکید می‌شود.
 
 شه بخش خاطرنشان کرد: اعضا کارگروه موظف هستند نسبت به رفع موانع و مشکلات احتمالی در ارائه خدمات به زائران اربعین اقدام کنند.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 430612
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *