شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۳۳
۰
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر مطرح کرد:  

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برای تامین سلامت زوار اربعین

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از آمادگی کامل دانشگاه این منطقه جهت خدمات‌رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد.  
آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برای تامین سلامت زوار اربعین
فیض الرحمن رسولی زاده در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: در بازدیدی که به همراه نماینده تام‌الاختیار ریاست دانشگاه، مدیران ارشد و رئیس مرکز بهداشت دشتیاری از سایت ریمدان بود و متعاقباً جلساتی که با معاون اجرایی بنیاد علوی در استان، مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای ایرانشهر، مدیر آبفا چابهار، فرماندار دشتیاری و شهردار نگور در محل پایانه مرزی ریمدان مبنی بر توسعه و ارتقا خدمات بهداشتی درمانی از جمله غربالگری و پایش بهداشتی مسافران ورودی از لحاظ بیماری‌های واگیر به‌ویژه مالاریا، تسریع و تسهیل در خدمات درمانی و پیش بیمارستانی برگزار شده و بیش‌ازپیش بر این موارد تأکید شد.
 
 وی افزود: سازمان‌های همکار از جمله بنیاد علوی، اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای ایرانشهر، فرمانداری دشتیاری، آبفا چابهار، هلال‌احمر، شهرداری نگور و مرزبانی نهایت همکاری با دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر جهت تسهیل و تسریع در خدمات‌رسانی مطلوب بهداشتی درمانی به زوار در پایانه مرزی ریمدان داشتند.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: حوزه سلامت با تمام توان آماده ارائه حداکثری خدمات بهداشتی درمانی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از لحظه ورود در مرز ریمدان تا مسجد ابوالفضل (ع) در آخرین نقطه حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر است.
 
 وی اضافه کرد: حوزه بهداشت در جهت خدمات‌رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مرز ریمدان آمادگی کامل دارد.
 
 رسولی زاده ادامه داد: همچنین در بازدیدی که به همراه کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان از پایگاه مراقبت مرزی پایانه مرزی ریمدان به عمل آمد بر توسعه و ارتقا خدمات بهداشتی از جمله غربالگری و پایش بهداشتی مسافران ورودی از لحاظ بیماری‌های واگیر به‌ویژه مالاریا تأکید شد.
 
 وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با تمام توان آماده ارائه حداکثری خدمات بهداشتی درمانی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بوده که در ایام اربعین از مرز ریمدان تردد می‌کنند.
 
 انتهای خبر/ 
کد مطلب: 430623
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *