سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۱۲
۰
یک کارشناس مذهبی:

عاملین حادثه تروریستی شاهچراغ با قید فوریت به اشد مجازات برسند

کارشناس مسائل مذهبی گفت: عاملین حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ محکوم هستند.
عاملین حادثه تروریستی شاهچراغ با قید فوریت به اشد مجازات برسند



حجت‌الاسلام والمسلمین محسن اشرفیان در گفتگو با خبرنگار پهره با اشاره به آیه َاتَّقُوا فِتْنَةً لَا تُصِيبَنَّ الَّذِينَ ظَلَمُوا مِنْكُمْ خَاصَّةً ۖ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ بیان کرد: در واقع حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ شیراز که شهادت و مجروح‌شدن جمعی از خادمان و زائران این آستان مقدس را به دنبال داشت، موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی شد.

وی افزود: دشمنان ملت غیور ایران اسلامی باید بدانند که با چنین اقدامات رذیلانه، ذره‌ای از انسجام و وحدت این ملت نخواهند کاست.

 این مسئول تصریح کرد: بدون تردید دستان ناپاک و پلید آمران و مجریان این واقعه دردناک که به خون بی گناه زائران آن حرم عزیز آغشته شده، باید از بیخ و بن قطع و ریشه این ظلم فاحش برکنده شود.

 این کارشناس مسائل مذهبی عنوان کرد: مردم غیور، ولایتمدار و آگاه این مرز و بوم، دیرزمانی است که برای استقلال، پیشرفت، حاکمیت ارزش‌های الهی و اهتزاز عزتمند پرچم اسلام ناب محمدی (ص) بر سرای میهن، عزیزترین عزیزان خود را به پیشگاه خداوند کریم تقدیم کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: هیهات که چنین مردمی در مقابل رذالت‌های وحشیانه عوامل حقیر استکبار جهانی از پیمودن مسیر عزّت و سربلندی و عرض ارادت و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بازمانند.

وی اظهار کرد: مردم ایران از نهادهای امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی درخواست دارند ریشه و ابعاد مختلف این حمله دشمنانه را یافته و همه مجرمین آن را به اشد مجازات برسانند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430615
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *