چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۵۹
۰
رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان مهرستان:

رزمايش خودحفاظتی بهترین سنجش برای ادارات در مقابله با هرگونه حادثه است

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس مهرستان از برگزاری رزمایش خود حفاظتی برای ادارات این شهرستان خبر داد.
رزمايش خودحفاظتی بهترین سنجش برای ادارات در مقابله با هرگونه حادثه است
 




به گزارش پهره به مناسبت هفته دفاع مقدس رزمایش خود حفاظتی برای ادارات شهرستان مهرستان با حضور رئیس و دبیر ستاد گرامیداشت این هفته و اعضای شورای اداری در سه اداره شبکه بهداشت و درمان، جهادکشاورزی و راه و شهرسازی برگزار شد.

ناصردُرازهی، رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این خصوص بیان کرد: این رزمایش به مناسبت هفته دفاع مقدس در جهت خودحفاظتی ادارات برای آزمایش توان پرسنل در مواقع حادثه و یا هرگونه خرابکاری توسط عوامل برای حفظ جان خود و همکار و اداره تا رسیدن کمک برگزار شد.

وی افزود: رزمایش خود حفاظتی به صورت غیر منتظره و بدون هيچ‌گونه اطلاع و هماهنگي قبلی به مدیر و پرسنل اداره ذیربط برای آزمایش توان مقابله در مقابل کوچکترین تعرضی توسط عوامل خرابکار برگزار شد که ادارات آمادگی لازم را در عمل نشان دادند.

این‌ مقام مسول ادامه داد: رزمايش خودحفاظتی سنجش بسیار خوبی برای ادارات در خصوص توان مقابله با هرگونه حادثه ویا بلایا و مخاطرات طبیعی است چرا که تا قبل از رسیدن کمک حداقل کارکنان ادارات بتوانند از جان خود و اداره ذیربط مراقبت کنند. 

علیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: بسیج ادارات آمادگی لازم جهت برگزاری هر گونه کلاس آموزشی و خود حفاظتی برای پرسنل ادارات را دارد.

گفتنی است؛ در پایان به مدیران ادارات آموزش هرگونه‌ کلاس‌های خودحفاظتی در مقابله با مخاطرات طبیعی و عوامل خرابکارانه توصیه شد. 

انتهای خبر/
کد مطلب: 430653
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *