پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۴۷
۰
جهت بازدید از پروژه‌های مرزی؛

وزیر کشور به سیستان و بلوچستان سفر کرد

وزیر کشور جهت بازدید از پروژه‌های مرزی و بررسی روند مراودات مرزی به سیستان و بلوچستان سفر کرد.
وزیر کشور به سیستان و بلوچستان سفر کرد
 
 
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از عصرهامون، احمد وحیدی بعدظهر امروز در در بدو ورود به شهرستان سراوان بیان کرد: بررسی روند اجرای پروژه‌های مرز و مراودات مرزی از مهمترین اهداف این سفر است.
 
وی افزود: در این سفر علاوه بر بررسی پروژه‌های مرتبط با مرز، از پروژه انتقال آب دریای عمان نیز به همراه استاندار سیستان و بلوچستان بازدید خواهیم داشت.
 
وزیر کشور تصریح کرد: همچنین در ادامه این سفر در مرکز سیستان و بلوچستان روند اجرا و پیشرفت پروژه‌ها و مسائل مختلف استان پیگیری خواهد شد.
 
 روند ترددهای مرزی سیستان و بلوچستان در نقطه صفر مرزی مورد بازدید قرار گرفت
 
وحیدی در ادامه سفر به سیستان و بلوچستان به زاهدان آمد و در بدو ورود به این شهر در جمع خبرنگاران گفت: بلافاصله پس از ورود به استان سیستان بلوچستان با حضور در شهرستان سراوان از نزدیک مرز این منطقه، مسائل مربوط به سوخت و ترددهای مرزی بررسی شد.
 
 وی افزود: در این بازدیدها مسائل و موضوعات موجود در مرز و مباحث مرتبط با سوخت مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم تصمیم‌گیری شد.
 
وزیر کشور با اشاره به دلایل حضور در زاهدان تصریح کرد: جلساتی در راستای رفع مسائل مرزی و بررسی روند اجرا و پیشرفت برخی از پروژه‌های جدید در مرکز استان برگزار خواهد شد.
 
 
طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای دارد
 
وزیر کشور در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان اظهار کرد: تعداد ۵ هزار واحد در این نقطه در حال احداث است که پیش‌بینی می‌شود بالغ بر ۳ هزار واحد تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده شود.
 
وی با ابراز خرسندی از وسعت و موقعیت مکانی انتخاب شده و مصالح بکار گرفته شده خاطرنشان کرد: کار بسیار ارزشمندی صورت‌گرفته و طبق برنامه‌ریزی انجام شده با ۸ هزار واحد مسکونی که در این شهر احداث می‌شود، زاهدان یکی از مناطق موفق کشور در تحقق طرح نهضت ملی مسکن خواهد بود.
 
انتهای خبر/ س
 
 
کد مطلب: 430678
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *