شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۰۱
۰
امام‌جمعه موقت زاهدان:

هوشیاری مردم باعث شد دشمن نتواند از آب گل‌آلود ماهی بگیرد

امام‌جمعه موقت زاهدان گفت: هوشیاری مردم در حوادث سال گذشته باعث شد دشمن نتواند از آب گل‌آلود ماهی بگیرد.
هوشیاری مردم باعث شد دشمن نتواند از آب گل‌آلود ماهی بگیرد
 
 
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از زاهدنیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید خلیلی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان بیان کرد: برخی کشورهای اسلامی که به دنبال عادی کردند روابط با رژیم صهیونیست هستند در واقع قماری می‌کنند که نتیجه آن باخت است و دارند روی باخت سرمایه‌گذاری می‌کنند.
 
وی ادامه داد: پاییز سال گذشته یادآور حوادثی است که در کشور ما اتفاق افتاد، حوادثی که در آن نکات و مسائل مختلف را به همراه داشت دشمن با دروغ، فریب، تزویر و به‌کاربردن تمام تریبون‌های خود برای چند روزی چهره کشور را با بزرگ‌نمایی و کشته‌سازی مخدوم نشان داد.
 
امام‌جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: می‌خواستند با دروغ گفتن چهره نظام و مردم را مشوش نشان دهند که بافضل الهی و درایت رهبری و همراهی مردم کاری از پیش نبردند.
 
وی افزود: دشمن ما بی‌گذشت نیست دشمنان کشور ناجوانمرد هستند که از کمترین فرصت برای ضربه به کشور و مردم نمی‌گذرند و با تمام امکانات مقابل این ملت بزرگ قرار می‌گیرند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی تشریح کرد: زمانی که در مقابل آنی کشور قرار می‌گیرند تمام دشمنی‌های درونی خود را کنار می‌گذارند و مقابل این ملت می‌ایستند مثل هشت سال دفاع مقدس که از هیچ کاری کوتاهی نکردند و لی به فضل خدا پیروز میدان نبودند در مقابل آنان باید حواسمان جمع باشد.
 
وی مطرح کرد: در این حوادث تمام مسائل اخلاقی را کنار گذاشتند بی‌حرمتی به مقدسات هیچ کجا پذیرفته نیست؛ ولی انجام شد از جمله؛ حمله به مساجد، اهانت به شهدا، اهانت به بانوان محجبه و کشیدن روسری و چادر از سر زنان عزیز این جامعه، به تمسخر گرفتن کلمات مقدسی مثل ناموس و... آنان به‌راحتی این کارها را انجام دادند برخی از آنان مشابه اعمال داعش رفتار کردند.
 
امام‌جمعه موقت زاهدان اذعان کرد: جان‌برکفان نیروی انتظامی را ناجوانمرد مورد هجوم قرار دادند و مظلومانه به‌شهادت‌رساندن که دل هر انسان آزاداندیشی را به درد می‌آورد و به این کار افتخار می‌کردند و بالاترین سطح از خشونت را به کار گرفتند و هرچه توانستند اماکن عمومی و شخصی را تخریب کردند این‌چنین خشونت‌های را این چنین عریان تا سال گذشته ندیده بودیم.
 
وی خاطرنشان کرد: می‌گویند سر مطلق نداریم در این حوادث نکات مثبتی نیز ما دیدیم نکات مثبت این حادثه افتادن نقاب برخی از افراد بود و چهره واقعی خود را به مردم نشان دادند و از چه اعمالی که فروگذار نشدند آنها خود را به دشمنان این ملت و مردم فروختند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی عنوان کرد: یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنیم هوشیاری و بیداری مردم حاضردرصحنه که باعث شد دشمن نتواند از این آب گل‌آلود ماهی بگیرید، هرچه را که رهبری انقلاب دستور داد مردم بر روی چشم گذاشتند و اطاعت کردند.

وی بیان کرد: باید چشم‌ها باز باشد تا فریب دشمن را نخوریم، چند شب پیش دختر جوانی در مترو تهران بی‌هوش شد و از حال رفت رسانه‌های معاند سعی در بزرگ‌نمایی و ایجاد موجی مانند سال گذشته داشتند.

امام‌جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: رسانه ملی با شفاف‌سازی و مدارک مستدل و تصاویر مستند واقعیت موجود را نشان داد باید پیش از پیش به این مسائل توجه کرد تا دچار گمراهی نشویم.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی گفت: ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی باید از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی قدردانی کرد که خدمت صادقانه و مشتاقانه به مردم موفق باشند و از خداوند توفیق ادامه خدمت در راه امام راحل را و نابودی رژیم صهیونیست را خواستاریم.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcaayn6u49niu1.k5k4.html
 
کد مطلب: 430696
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *