يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۳۵
۰
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر:  

همایش چلچراغ آیه ها پاسخی دندان‌شکن به هتاکان قرآن است

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: قطعا اقدام به بی‌حرمتی نسبت به ساحت مقدس قرآن‌کریم، نشان از عجز و ناتوانی در آوردن برهان است.
همایش چلچراغ آیه ها پاسخی دندان‌شکن به هتاکان قرآن است


 



محمد هراتی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: در واقع پروردگار جهانیان در اثبات حقانیت قرآن کریم، با دعوت به تحدی، از همه آحاد مردم خواسته که اگر در حقانیت این کتاب شک دارند، مانند این کتاب و یا حداقل سوره‌ای مانند سوره‌های آن بیاورند.

وی افزود: در واقع قرآن منشوری جامع از جانب خداوند حکیم بوده که آن را به خاتم و اشرف رسولان خویش فرستاده است.

این مقام مسئول با بیان اينکه دشمنان با قرآن سوزی فکر از بین رفتن قرآن را از سر بیرون کنند، ادامه داد: امروزه مشاهده می‌شود که انسان های جاهل هجمه هایشان به سوی این کتاب مقدس الهی است.

وی اضافه کرد: خدا در قرآن تکلیف را مشخص کرده و ما نگرانی از حفظ قرآن نداریم، ما این کتاب را نازل کردیم و خودمان نیز حافظش هستیم و هیچ قدرتی در عالم نمی تواند که بخواهد در برابر قرآن این اهانت ها را بکند.

هراتی خاطرنشان کرد: در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشورهای مختلف، به همت معاونت تعلیم و تربیت سپاه شهرستان ایرانشهر مراسم چلچراغ آیه ها در این منطقه برگزار شد. 

این مقام مسئول اضافه کرد: این مراسم در قالب برنامه چلچراغ بوده است که برای دفاع از حریت و مقام و شان و منزلت قرآن برگزار شده است.

وی عنوان کرد: در این همایش از برگزیدگان مسابقات قرآن کریم در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج و همچنین سپاه شهرستان ایرانشهر تجلیل شد.

هراتی اضافه کرد: در واقع تعداد شرکت کنندگان در حوزه های مقاومت بسیج خواهران بیش از 100 نفر بوده و برادران 50 نفر بودند که این‌ها برگزیدگان مرحله حوزه ای بودند.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: این مسابقات از اردیبهشت ماه با ثبت نام 3400 نفر در ایرانشهر شروع شده و از اول شهریور تا اخر شهریور در مرحله حوزه ای برگزار شد و نفرات برتر چند روز گذشته در مرحله شهرستانی شرکت کردند.

وی گفت: یکی از اهداف اصلی این همایش ایجاد  وحدت و انسجام و اهمیت قرآن‌کریم برای امت اسلامی با توجه به هتک حرمت هایی که غربی ها داشتند بوده است. 

انتهای خبر/
کد مطلب: 430705
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *