يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۱۳
۰
عالم اهل سنت:

رژِیم صهیونیستی یک رژیم فاسق و فاسد است

یک‌عالم اهل‌سنت گفت: اینکه جوانان باایمان فلسطینی توانستند هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را از هم بپاشند برای مسلمانان بسیار بااهمیت بود.
رژِیم صهیونیستی یک رژیم فاسق و فاسد است
به گزارش پایگاه خبری پهره مولوی داوود احمدی مقدم در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید «إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ » این نصرت خداوند شامل مبارزان و مجاهدین حماس و محبان اسلامی و گردان عزت دین شد که الحمدلله به قوه خداوند عزوجل نشان داد که ما می‌توانیم با قدرتی که خداوند در اختیار ما قرار داده از مردم و خاک خود دفاع و حمایت کنیم و نمی‌گذاریم که یک وجب از خاک خود به دست دشمن بیفتد.
 
وی با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص عزت مسلمانان، تصریح کرد: در آیه‌ای دیگر خداوند می‌فرماید روزی محقق خواهد شد که مسلمین تمام کره زمین را انشااالله به حول و قوه الهی بگیرند و زندگی آسایش مند، باعزت و وقار داشته باشند.
 
مولوی احمدی مقدم با بیان اینکه جوانان فلسطینی توانستند با حمله به رژیم صهیونیستی هیمنه این رژیم را از هم بپاشند، خاطرنشان کرد: از پیروزی مردم مسلمان فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی و فاسد اسرائیل حس غرور و شادمانی در من ایجاد شد.
 
وی با اشاره به اینکه شیخ احمد یاسین رهبر معنوی حماس توانستند نیروهای باایمان در جنبش حماس به وجود بیاورند، خاطرنشان کرد: جناب شیخ یاسین فرزندان مبارز و مجاهد را برای ملت قهرمان فلسطین تعلیم‌وتربیت دادند که امروز قلب همه مسلمین جهان را خوشحال کردند.
 
مولوی داوود احمدی مقدم با بیان اینکه هر انسان آزاده‌ای از پیروزی برادران مسلمان خود در مقابل دشمن صهیونیستی شادمان است، خاطرنشان کرد: هزاران شادباش و آفرین بر این مبارزانی که از عزت و آبرو و ناموس کشورشان و همچنین ملک و وطنشان دفاع می‌کنند.
 
وی با اشاره به این که جوانان فلسطینی برای دفاع از خاک مادری خود به قیام بر خواستند، تصریح کرد: حمله جنبش حماس که برگرفته از جوانان فلسطینی است تجاوز نبوده؛ بلکه دفاع از خانه مادری و جایی که خودشان به آن تعلق داشتند بوده است.
 
انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdchqknz623n-kd.tft2.html
 
کد مطلب: 430788
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *