جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ ۱۴:۱۹
۰
امام‌جمعه بخش بزمان:

دشمنان بدانند که مردم راه دین اسلام را ادامه می‌دهند

امام‌جمعه بخش بزمان گفت: فکر می‌کنید دشمنان با شهادت چند تا از سربازان جان‌برکف نظام جمهوری اسلامی می‌توانند مردم را از راه اصلی خود دور کنند کور خوانده‌اند.
دشمنان بدانند که مردم راه دین اسلام را ادامه می‌دهند
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از پهره؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید جهانگیری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در بزمان بیان کرد: خداوند در قرآن گفته این زمین صاحب دارد و آن صاحب می‌آید و دست مستضعفین و مظلومان عالم را می‌گیرد.
 
 وی با بیان اینکه امروزه ببینید قدرت‌های عالم چه‌کار می‌کنند، افزود: امروز نگاه کنید در فلسطین و غزه چه می‌گذرد و در چند ماه اخیر چند صدهزار نفر شهید و آواره و اسیر و زخمی شدند.
 
 این خطیب جمعه ادامه داد: در نمازجمعه در جایگاهی که مثلاً در قوای اصلی نظام بوده آنجا نفوذ کرده‌اند و خیلی از بزرگان ما مثل شهید رجایی و باهنر را به شهادت رساندند؛ ولی با این اوصاف این نظام تکان نخورد.
 
 وی اضافه کرد: فکر می‌کنید دشمنان با شهادت چند تا از سربازان جان‌برکف نظام جمهوری اسلامی می‌توانند مردم را از راه اصلی خود دور کنند کور خوانده‌اند مردم ما قوی‌تر می‌شوند و خدا می‌داند از زمانی که این شهدا در این منطقه به شهادت رسیده‌اند حال و هوای مردم چیز دیگری است نظامی‌های ما می‌خواهند پرواز کنند که به جایی برسند نه اینکه بترسند مثل سربازهای صهیونیستی نیستند که تا یک بمبی یک جایی می‌زنند آنها فرار می‌کنند و به کشور دیگری بروند.
 
 حجت‌الاسلام جهانگیری خاطرنشان کرد: نظام ما نظام تحول است و این نیست که احساساتی شویم همان روز اول جواب صهیونیست‌ها را داده بودیم؛ ولی ان‌شاءالله این‌طوری باشد که نابودی آنها را خوب ببینیم.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431409
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *