شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ۰۷:۵۰
۰
امام‌جمعه موقت زاهدان:

انتخاب اصلح که دلسوز مردم و خدمتگزار جامعه باشد

امام‌جمعه موقت زاهدان گفت: مردم در انتخاب کاندیداها دقت نظر بیشتری داشته باشند و فردی را برگزینند که در خدمت ملت و دلسوز باشد.
انتخاب اصلح که دلسوز مردم و خدمتگزار جامعه باشد
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از «عصرهامون»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید خلیل حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان بیان کرد: مردم در انتخاب کاندیداها دقت نظر بیشتری داشته باشند و فردی را برگزینند که در خدمت ملت و دلسوز باشد؛ زیرا نماینده اصلح به تشکیل یک مجلس قوی کمک می‌کند.
 
وی ادامه داد: شرکت در انتخابات و انتخاب افراد اصلح یک وظیفه همگانی است چرا که دقت نظر در انتخاب فرد شایسته به تشکیل یک مجلس قوی و اثرگذار کمک می‌کند.
 
امام‌جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: همچنین نمایندگان مردم در انتخابات باید این نکته را مدنظر داشته باشند که نباید قول‌ها و وعده‌های که به مردم داده‌اند را بعد از انتخاب فراموش کنند؛ بلکه با تمام توان نسبت به خواسته‌های به حق و قانونی آنان اقدام کنند.
 
وی افزود: افرادی که به‌عنوان نماینده برگزیده خواهند شد باید قدر مردم را بداند چرا که ملت بزرگ ایران در همه آزمون‌ها سربلند بیرون‌آمده است و شایسته بهترین خدمات هستند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی با اشاره به تاریخ ۶ بهمن و سالروز حماسه مردم تصریح کرد: در سال ۶۰ گروه‌های مختلف دست‌به‌دست هم داده بودند تا این شهر را مرکز حکومت کنند و کشور را بگیرند اما مردم تمام شهر را به سنگر تبدیل کردند و جواب محکمی به دشمنان دادند.
 
وی با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در برابر مردم غزه گفت: مردم بی‌گناه غزه بعد از گذشت بیش از ۱۰۰ روز جنگ نابرابر در مقابل استکبار به‌ویژه رژیم صهیونیستی و شهادت بیش از ۱۰۰ هزار نفر و آواره‌شدن ۹۰ درصد جمعیت همچنان ایستادگی کرده و قوی‌تر شده و آثار شکست جبهه استکبار مشخص شده است.
 
انتهای خبر/
کد مطلب: 431159
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *